شهر خبر

دو پست در یک روز برای ذوالفقارنسب؛ رییس کمیته فنی فدراسیون و رییس هیات مدیره پرسپولیس

دکتر بیژن ذوالفقارنسب امروز هم از سوی فدراسیون فوتبال و هم از سوی وزارت ورزش دو پست مختلف گرفت...

بیژن ذوالفقارنسب که تا صبح امروز به عنوان مشاور وزیر ورزش و رییس کانون مربیان ایران فعالیت می کرد، همین امروز دو پست جدید از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش گرفت.

به گزارش طرفداری، بیژن ذوالفقارنسب در حالی به عنوان رییس هیات مدیره پرسپولیس معرفی شد که چند ساعت قبل از آن یک پست هم از سوی فدراسیون فوتبال گرفت و در جلسه هیات رییسه به عنوان رییس کمیته فنی انتخاب شد.

بیژن ذوالفقارنسب پیش از این مشاور وزیر ورزش بود و ریاست کانون مربیان را هم برعهده داشت. طی چند هفته اخیر با شدت گرفتن انتقادات از ورود جادوگر به فوتبال ایران و همکاری تنگاتنگ مدیران ارشد فدراسیون فوتبال با امیر اسکندری، جادوگر مرموز فوتبال همه منتظر واکنش رسمی و جدی کانون مربیان به این پدیده شوم بودند و سکوت بیژن ذوالفقارنسب که اتفاقا چند ماه قبل گفته بود جادوگری از سطح باشگاهی به سطح ملی ارتقا پیدا کرده جای تعجب داشت. برخی اعضای کانون مربیان تصور می کردند سکوت ذوالفقارنسب به این دلیل است که رییس فدراسیون فوتبال قول داده کانون مربیان به عضویت مجمع فدراسیون دربیاید و حق رای داشته باشد اما پست امروز بیژن ذوالفقارنسب که از سوی شهاب عزیزی خادم به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال انتخاب شد راز سکوت کانون مربیان را فاش کرد.

حالا بیژن ذوالفقارنسب همزمان مشاور وزیر است، ریاست کانون مربیان را برعهده دارد، باید به عنوان رییس هیات مدیره پرسپولیس را مدیریت کند و به موازات این سمت ها باید رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هم باشد. در توانمندی بیژن ذوالفقارنسب هیچ تردیدی نیست اما این چهار سمت با هم تعارض منافع دارد و مشخص نیست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال روی چه استراتژی و برنامه ای این مشاغل را همزمان برای دکتر ذوالفقارنسب تدارک دیدند.