به گزارش برنا، حسین امامی راد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: با تدبیر دولت تدبیر و امید در بسیاری از شاخص ها شاهد سیر صعودی بودیم؛ تورم، قیمت مسکن و اجاره بها، قطع فراگیر برق و صف های طولانی در این مدت سیر صعودی داشتند، از سوی دیگر ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم سیر نزولی داشت، دیپلماسی اقتدار جای خود را به دیپلماسی التماسی داده و در کنار این خسارات، جان مردم هم برای دولت ارزشی نداشت و هر روز شاهد سیر صعودی آمار فوت شدگان کرونایی بودیم.

نماینده مردم چناران ، طرقبه و شاندیز در مجلس یازدهم اضافه کرد: امروز در کنار تمامی انتقاداتی که به دولت جدید داریم، شاهکار دولت آقای رئیسی را در کاهش چشمگیر فوتی های کرونا می ستاییم. مردم عزیزمان بدانند در شرایط پس از کرونا با ظرفیت هایی که شرایط کرونا به وجود آورد و سوق دادن هزینه ها و اعتبارات سنگین دولت سیزدهم در ارتقای سلامت که بجا و بحق هم بود، به سوی معیشت و رفاه مردم می رود و به فضل خدا وضعیت معیشتی مردم و جامعه نیز بهتر می شود.

وی ادامه داد: از دولت انتظار می رود با تعامل تنگاتنگ با مجلس و اهتمام بیشتر به موضوع همسان سازی حقوق و استمرار آن، به چشم انتظاری بازنشستگان پایان بخشد. همچنین از وزیر آموزش و پرورش می خواهم برای تامین نیروی آموزش و پرورش و جلوگیری از خالی ماندن کلاس های درس، غیردولتی ها، خریدخدمتی ها، مربی های قرآن و طرح امین، نهضتی ها و سرباز معلم ها را با اولویت بخشی و امتیازدهی متناسب با تجربه کلاسداریشان حمایت کنند.

امامی راد در تذکری خطاب به وزیر صمت بیان داشت: صادرات بخش عمده ای محصولات سه کارخانه تولید شیشه کشور، موجب نگرانی عاملان فروش شیشه را فراهم نموده و هم فضایی برای دلال بازی ایجاد کرده است و از طرفی تامین نیازهای مردم را متزلزل کرده، انتظار می رود نظارت ویژه ای هم به این موضوع داشته باشید.​

انتهای پیام/