شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید

مکس الگری در یک قدمی رئال مادرید بود

سرمربی کنونی یوونتوس با وجود داشتن پیشنهادی مهم از رئال مادرید، تصمیم گرفت به تیم سابقش برگردد

پس از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، کارلو آنچلوتی هدایت این تیم را برعهده گرفت اما پیش از آمدن آنچلوتی، رئال مادرید در آستانه استخدام یک سرمربی ایتالیایی دیگر بود.

طرفداری | پیش از همکاری دوباره رئال مادرید و کارلو آنچلوتی، این باشگاه با ماسیمیلیانو الگری، سرمربی کنونی باشگاه یوونتوس تماس گرفته بود. جووانی برانکینی، مدیر برنامه الگری در مصاحبه با اسکای ایتالیا این ماجرا را تایید کرد و گفت حتی توافق‌های اولیه میان طرفین حاصل شده بود:

الگری در ماه می 2021 در یک قدمی هدایت رئال مادرید قرار داشت. همه توافق‌ها انجام شده بود و معامله عملا صورت گرفته بود. او فقط باید به مادرید می‌آمد و قرارداد را امضا می‌کرد اما وقتی یوونتوس پیشنهاد داد، او تصمیم گرفت با یوونتوس قرارداد ببندد. 

الگری پیش‌تر هم گفته بود که در سال 2018 پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده بود و در سال 2021 هم تصمیم گرفت با وجود داشتن پیشنهاد از لوس بلانکوس، دوباره به یوونتوس برگردد. رئال مادرید هم تصمیم گرفت پس از شش سال دوباره با کارلو آنچلوتی همکاری کند. الگری هم‌اکنون اوضاع ایده‌آلی در بیانکونری ندارد و تیم او در رده پنجم جدول سری آ جای گرفته است.