شهر خبر

جنبش جهاد اسلامی:

قتل پیرمرد ۸۰ فلسطینی توسط صهیونیست‌ها به مثابه جنایت جنگی است

قتل پیرمرد ۸۰ فلسطینی توسط صهیونیست‌ها به مثابه جنایت جنگی است

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در واکنش به اقدام جنایتکارانه صهیونیستها در به شهادت رساندن یک پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی، اعلام کرد: این اقدام صهیونیست ها به مثابه یک جنایت جنگی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین امروز چهارشنبه به اقدام جنایتکارانه اخیر صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی و قتل یک پیرمرد ۸۰ ساله واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرده است که اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی به مثابه یک جنایت جنگی محسوب می‌شود و این اقدام، قابل اغماض نیست.

جنبش مذکور در ادامه بیانیه خود تأکید کرده است که صهیونیست‌ها باید به خاطر اقدام جنایتکارانه ای که در حق پیرمرد ۸۰ ساله انجام دادند، مجازات شوند. پیش از این، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند: «عمر عبدالمجید اسعد» پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی ساکن روستای «جلجلیا» در شمال رام الله بر اثر جراحت‌های ناشی از ضرب و شتم توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

به گفته منابع محلی، این شهید فلسطینی بامداد امروز در مسیر بازگشت به خانه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی که به روستای جلجلیا یورش برده بودند، بازداشت شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت. نظامیان صهیونیست پس از بازداشت، دست‌ها و چشمان او را بستند و سپس در کنار یک ساختمان در حال ساخت بر روی زمین رهایش کردند. این پیرمرد فلسطینی در نهایت جان خود را بر اثر شدت جراحت‌های وارده از دست داد.