شهر خبر

درآمد هزار میلیاردی رونالدو از اینستاگرام / از هر پست چقدر پول بدست می آورد؟

افزایش فالوور اینستاگرام رونالدو باعث شکسته شدن رکورد دیگری توسط وی شد. رونالدو با آنکه یکی از پر درآمد‌ترین فوتبالیست‌ها و ورزشکاران دنیا است، درآمد نجومی بیشتری از اینستاگرام دارد.

درامد رونالدو از اینستاگرام چقدر است؟

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

کریستیانو رونالدو مشهورترین شخصیت در شبکه‌های اجتماعی است. او دیروز توانست با تبدیل شدن به اولین کسی که به مرز ۳۰۰ میلیون فالوئر در اینستاگرام رسیده است، طبق عادت خود رکورد دیگری را بشکند.

ده نفر برتر اینستاگرم چه کسانی هستند؟

پس از رونالدو، فوق ستاره هالیوود و کشتی کج، راک (The Rock) با ۲۴۶ ملیون فالوور در لیست پر طرفدار‌ترین‌های اینستاگرام قرار دارد. لیونل مسی یکی دیگر از ورزشکاران در لیست ده نفر برتر است. بیش از ۲۱۹ میلیون کاربر مهاجم بارسلونا را دنبال می‌کنند.


بیشتر بخوانید: خسارت چند میلیارد دلاری کوکاکولا به خاطر حرکت رونالدو + عکس


راه های کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی بر محور عکس است. به طوری که محور اصلی این شبکه اجتماعی سرگرمی می باشد. اما با مرور زمان و فراگیر شدن آن، کارکرد آن بسیار فراتر رفت. با خریداری آن توسط فیسبوک و اضافه شدن امکانات استوری و ای جی تیوی و غیره، کم کم اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار تاثیر گذار شد. در بستر اینستاگرام اکنون کسب و کارهای بسیاری فعالیت می کنند و گردش مالی بسیار بالایی در آن صورت می گیرد.

کسب و کارهای مختلف از طریق این شبکه اجتماعی محصولات خود را به فروش می رسانند. از طرف دیگر، کسب و کارهای بسیار بیشتری نیز از این فضا برای تبلیغات خود استفاده می کنند. پیج های شخصیت های مشهور یکی از بهترین بستر ها برای تبلیغات کمپانی های بزرگ می باشد.

مسلما رونالدو، یکی از بهترین پیج ها را برای تبلیغ دارد، خصوصا محصولاتی که به فوتبال و ورزش مرتبط باشند.

کسب درآمد 50 ملیون دلاری از اینستاگرام توسط رونالدو

درآمد رونالدو از اینستاگرام

رسانه‌های اجتماعی به عنوان یکی از محبوب‌ترین بستر‌های تبلیغاتی ظهور کرده اند و افراد مشهور نیز باید به همان اندازه به حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی توجه کنند. رونالدو، که یکی از بهترین‌های این زمینه است، به عنوان محبوب‌ترین شخصیت رسانه‌های اجتماعی نیز برای خود جایگاه خوبی ایجاد کرده و به دستاورد‌های مالی زیادی نیز می‌رسد. طبق برخی گزارش ها، این فوتبالیست پرتغالی برای یک پست اینستاگرامی حدود چهار میلیارد تومن درآمد کسب می کند!


بیشتر بخوانید:    مصرف برق به مرز هشدار رسید / علت کمبود برق در این هفته چیست؟


وی با تبلیغ محصولات در اینستاگرام بین مارس ۲۰۱۹ تا مارس ۲۰۲۰ بیش از ۵۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

پیج اینستاگرام رونالدو رکورد فالور را با 300 ملیون دنبال کنند شکست

جایگاه رونالدو در شبکه های اجتماعی فیس بوک و توئیتر

رونالدو در شبکه‌های اجتماعی کاملاً فعال است و مرتباً در اینستاگرام پست می‌گذارد تا هواداران خود را حفظ کند. او همچنین در توییتر و فیس بوک بسیار محبوب است. ۹۲ میلیون کاربر رونالدو را در توئیتر دنبال می کنند و او تنها فرد ورزشی در لیست ۱۰ نفر برتر این شبکه اجتماعی است. رونالدو تنها فرد ورزشی است که بیش از ۱۰۰ میلیون لایک در صفحه فیس بوک خود دارد و بیش از ۱۴۸ میلیون نفر او را  دنبال می‌کنند.

فیلم: بیوگرافی رونالدو به روایت تصویر

تعداد بازدید : 566