شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسجد الاقصی#اماراتی#قدس

بازدید هیات اماراتی در میان تدابیر شدید امنیتی از مسجد الاقصی

هیات اماراتی در میان تدابیر شدید امنیتی از مسجد الاقصی بازدید کرد - کراپ‌شده

بازدید هیات اماراتی از مسجد الاقصی در میان تدابیر شدید امنیتی و ورود ۱۶۷ شهرک‌نشین صهیونیستی به داخل مسجد و انجام اقدامات تحریک آمیز در آنجا درصدر اخبار امروز مربوط به قدس اشغالی است.

به‌ گزارش مشرق، یک هیات اماراتی امروز سه شنبه در میان تدابیر شدید امنیتی از مسجد الاقصی دیدن کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، شماری از افسران و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به منظور تامین امنیت بازدید هیات اماراتی از مسجد الاقصی به مسجد القبلی و سپس قبة الصخره هجوم آوردند.

بازدید هیات اماراتی در میان تدابیر شدید امنیتی از مسجد الاقصی

همزمان ۱۷۹ شهرک‌نشین صهیونیست نیز امروز با پشتیبانی نظامیان صهیونیست و نیروهای ویژه مجهز به سلاح به طور غیرقانونی وارد صحن های مسجد الاقصی شده و ساعت‌ها در آنجا مشغول گشت زنی و انجام آداب تلمودی و دیگر اقدامات تحریک آمیز شدند.

پلیس رژیم اشغالگر نیز که در درهای مسجد الاقصی مستقر بودند با سختگیری برای ورود نمازگزاران به داخل مسجد الاقصی کارت شناسایی آنها را توقیف و وسایل همراه آنها را بازرسی می‌کردند.

ورود غیرقانونی شهرک‌نشینان صهیونیست از سمت باب المغاربه و باب السلسله که تحت کامل پلیس رژیم اشغالگر است، صورت می‌گیرد. آنها پس از ورود به مسجد الاقصی در شرق مسجد و نزدیک مصلای باب الرحمه شروع به انجام آداب تلمودی می‌کنند.

اداره اوقاف فلسطین اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۳۴ هزار و ۱۱۲  شهرک نشین صهیونیست به طور غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شدند.

منبع: فارس