شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رییس فدراسیون

نامه جعلی نیست، تخلف نایب رییس فدراسیون افشا شد

مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا صحت نامه ای که رسانه طرفداری منتشر کرد را تایید و تخلف نایب رییس غیرقانونی فدراسیون فوتبال را برملا کرد

پژمان حکمی، مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا در گفتگو با اخبار ورزشی شبکه سه تمام ادعاهای فدراسیون فوتبال مبنی بر جعلی بودن نامه تخلف حمیدرضا مهرعلی و بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت DHF آلمان را رد کرد.

به گزارش طرفداری، یک شنبه شب رسانه طرفداری با انتشار یک نامه که نشان می داد حمیدرضا مهرعلی مبلغ 31430 یورو از دارایی شرکت DHF  آلمان را خرج سفر شهاب عزیزی خادم، غلامرضا علیخانی و عبدالرضا موسوی به لیتوانی و آلمان کرده، از شکایت شرکت توسعه بازرگانی برنا خبر داد اما پس از آن که خبرگزاری فارس و برنامه خارج از گود تلویزیون به این گزارش اختصاصی رسانه طرفداری پرداختند، ابتدا سخنگوی فدراسیون در گفتگو با ایرنا با اهانت به رسانه طرفداری، بدهی فدراسیون را تکذیب کرد و مدعی شد فدراسیون هیچ گونه مراوده مالی با شرکت توسعه بازرگانی برنا نداشته و قطعا از این شرکت به وزارت صمت و قوه قضاییه شکایت می کند. امروز نیز نماینده فدراسیون در گفتگو با مسئولان تلویزیون مدعی شد نامه ای که رسانه طرفداری منتشر کرده جعلی بوده و هیچ بدهی یا شکایتی در کار نیست اما بابک کاظمی، خبرنگار تلویزیون در تماس با پژمان حکمی، مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا خلاف گفته های مسئولان فدراسیون را اثبات کرد. یک بار دیگر ثابت شد فدراسیون فوتبال قصد ندارد رویه راستگویی را در پیش بگیرد و همچنان می خواهد با اهانت به منتقدین از پاسخگویی به افکار عمومی فرار کند. پژمان حکمی در این گفتگو که فیلم آن را می بینید ضمن تایید گزارش رسانه طرفداری تاکید کرد؛

این نامه به هیچ وجه جعلی نیست از حساب شرکت زیرمجموعه ما برای سفر رییس فدراسیون هزینه شده که این پول باید به حساب شرکت برگردد. ما به مدیران فدراسیون هم که برای پیگیری نامه آمده بودند تاکید کردیم نامه جعلی نیست و آن ها به شرکت ما بدهکارند.

حکمی همچنین غیرمستقیم برکناری حمیدرضا مهرعلی از مدیرعاملی شرکت DHF  آلمان به دلیل تخلفات مالی را تایید کرد.

 

باید دید آیا خبرگزاری ایرنا که بامداد امروز اجازه داد سخنگوی فدراسیون فوتبال به دروغ به رسانه طرفداری تهمت بزند حالا در راستای رسالت رسانه ای خود مصاحبه مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا را منعکس می کند و یا حداقل در نقد تهمت های ناروا و ناجوانمردانه سخنگوی فدراسیون فوتبال متنی می نویسد؟

 

بیشتر بخوانید: