شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تهران#فوتبال#تیم فوتبال

رضا عنایتی با درد مقابل فرهاد مجیدی می ایستد

زمان جراحی زانوی آقای گل استقلال مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران فعلاً زانوی آسیب دیده اش را درمان نمی کند تا بازی تیمش مقابل استقلال به پایان برسد.

زمان جراحی زانوی آقای گل استقلال مشخص شد
خبرورزشی -

غلامرضا عنایتی سرمربی ۴۵ ساله تیم فوتبال هوادار تهران و آقای گل چند دوره لیگ برتر (که دو دوره اش با لباس استقلال بوده) به تازگی در جریان دیدار دوستانه ای با حضور هم دوره های خودش دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی زانو شد. این دیدار دوستانه در قالب دو تیم منتخب سرخابی های قدیم و تیم منتخب جام جهانی ۱۹۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که سرمربی تیم هوادار به دلیل مصدومیت شدید در این دیدار قادر به ادامه مسابقه نشده و از زمین خارج شد.

در همین ارتباط از نزدیکان تیم هوادار درباره وضعیت زانوی رضا عنایتی سوال کردیم که عنوان شد فعلاً با درد ناشی از پارگی رباط صلیبی مدارا می کند تا تعطیلات نیم‌فصل از راه برسد. تیم هوادار در آخرین بازی خود پیش از تعطیلات باید مقابل استقلال تهران به میدان برود. بازی که در تاریخ دوم بهمن ماه در زمین ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

یکی از مسئولان باشگاه هوادار در این باره با خبر ورزشی گفت: «رضا عنایتی فعلا با همین شرایط تیم را در لیگ برتر هدایت می کند اما پس از بازی مقابل استقلال زانویش را به تیغ جراحان خواهد سپرد». هوادار تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر در خانه مقابل صنعت نفت به میدان می رود و در اولین بازی دور برگشت مقابل استقلال حضور خواهد یافت. دیدار رفت این دو تیم در هفته نخست لیگ برتر جاری، در استادیوم آزادی با نتیجه یک بر صفر با تک گل جعفر سلمانی در دقیقه ۵۹ به سود استقلال به پایان رسید.