شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مورینیو

مورینیو فعلا اخراج نمی‌شود

رم با وجود بدترین شروع 43 سالِ اخیرش در سری آ، همچنان از مورینیو حمایت می کند...

مدیران باشگاه آاس رم ایتالیا در ملاقاتی که دیروز با مورینیو داشتند علی رغم کسب نتایج ضعیف، از برنامه‌های آقای خاص حمایت کردند و فعلا به اخراج او فکر نمی‌کنند.

طرفداری| به گزارش فوتبال ایتالیا و به نقل از کوریره دلو اسپورت، روز یکشنبه، جالوروسی با وجود اینکه در فاصله ی 20 دقیقه مانده به پایان بازی در خانه با نتیجه 3-1 از یوونتوس جلو بود، نهایتاً با نتیجه 4-3 شکست خورد.

مورینیو نسبت به پائولو فونسکا در مقطع زمانی مشابه 8 امتیاز کمتر نسبت به فصل گذشته کسب کرده است، و تاکنون 9 بازی از 21 بازی لیگ را باخته است که این بدترین عملکرد رم در 43 سال اخیر است. هدف رم این فصل صعود به لیگ قهرمانان اروپا است، اما جالوروسی 9 امتیاز کمتر از آتالانتا دارد. درحالیکه الهه‌ها یک بازی کمتر هم نسبت به رم انجام داده‌اند.

 مدیران رم روز گذشته با مورینیو ملاقات کردند اما به فکر اخراج مربی خود نیستند. تکنسین سابق اینتر برنامه خود را برای باشگاه و پیشرفت تیم، به رؤسا و مالکین جالوروسی توضیح داد.

رهبران رختکن تیم اصلی نیز همچنان حامی مورینیو هستند و هنوز هم تحت تأثیر کاریزمای او قرار دارند. با این حال، طبق گزارشات روزنامه های شهر رم، صحبت های این مربی پس از بازی یکشنبه می‌تواند بازیکنان رم را دچار اختلاف و تنش کند. مورینیو در آخرین مصاحبه ‌ی خود پس از بازی مقابل یوونتوس، بازیکنان رم را به داشتن ذهنیتی ضعیف متهم کرد.

با این وجود، رؤسای باشگاه رم مصمم هستند که همچنان با آقای خاص همکاری کنند.