شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

راز امیدواری پرسپولیس به جذب دروازه بان استقلال!

بعیدترین گزینه یحیی گل محمدی برای خرید، بی شک رشید مظاهری است

کادرفنی پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه بان شش دانگ در نیم فصل است.

به گزارش طرفداری، حامد لک نتوانسته انتظارات کادرفنی و هواداران پرسپولیس را فراهم کند و همین موضوع باعث شده یحیی گل محمدی به دنبال جذب یک دروازه بان شش دانگ و شایسته باشد.

در این مدت اسامی زیادی مطرح شده است؛ از علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند تا محمدرضا اخباری و البته رشید مظاهری. به هرحال رشید مظاهری در استقلال فرصت بازی پیدا نکرده و هر روز زمزمه جدایی‌اش بیشتر از روز قبل شنیده می‌شود. مظاهری که دومین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند، خلاف لیگ بیستم، در لیگ بیست و یکم با فرهاد مجیدی به اختلاف خورده و اغلب روی سکو نشسته است.

رشید مظاهری که جدایی‌اش از استقلال محتمل است، با باشگاه فولاد مذاکراتی انجام داده و شایعه شده دو باشگاه هم برای معاوضه او با صالح حردانی به توافق نیز رسیده‌اند. با این حال یحیی تمایل زیادی به جذب مظاهری به عنوان شاگرد سابقش داشته و گفته می شود ارتباط‌هایی هم با رشید مظاهری برقرار کرده است.

هرچند درنهایت بسیار بعید است این انتقال عملی شود چرا که باشگاه استقلال تحت هیچ شرایطی قرار نیست رضایت نامه این دروازه بان را برای پرسپولیس صادر کند. مگر این که مجید صدری و مصطفی آجورلو توافق تازه ای داشته باشند. گفتنی است مدیران دو باشگاه این روزها ارتباط بسیار خوب و صمیمانه ای با هم داشته و همین موضوع ممکن است امیدواری ها را برای این انتقال بزرگ بیشتر کند.

 

بیشتر بخوانید: