شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#AFC#فیفا

نماینده مجلس: از داخل به فیفا و AFC گفتند ما را از مسابقات حذف کنید!

محمد مهدی فروردین می گوید موضوع حذف استقلال و پرسپولیس قابل هضم نیست و سو مدیریت باعث رخ دادن چنین موضوع تلخی شده است

محمد مهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس درباره علت حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش طرفداری، محمدمهدی فروردین در ابتدا گفت:

به عنوان یک هوادار فوتبال از حذف استقلال و پرسپولیس متاسفم. این اتفاق به خاطر سومدیریت و بی تدبیری هایی که در سالیان گذشته پیرامون دو باشگاه بود، رقم خورد و امروز شاهد چنین افتضاحی در میادین بین المللی فوتبال بودیم که دو تیم پر طرفدار از گردونه رقابت های آسیایی حذف شدند. این مساله اصلا قابل هضم نیست و بار روانی حذف سرخابی ها از آسیا بیشتر از خسارت های مالی آن است.

فروردین افزود:

اگر این دو باشگاه مجددا هم به لیگ قهرمانان آسیا بازگردند در این چند روز اخیر خبر حذف شان، در جامعه اثر منفی خودش را گذاشته است. جا دارد به قبل برگردیم و ببینیم متولی فوتبال چرا نسبت به این موضوع بی تفاوت است؟ ما با تصمیمات و انتخاب هایی که انجام دادیم، امروز این نتیجه را رقم زدیم. آن وقت که انتخابات فدراسیون فوتبال بود و به شخصی که از میان آن گزینه ها کمترین احتمال برای رییس شدنش وجود داشت، رای دادیم، باید پیش بینی چنین اتفاقی را می کردیم.

او اضافه کرد:

از خود سرمایه های این دو باشگاه که پیشکسوتان دلسوز هستند، کسانی به باشگاه ها می آیند که می دانند به صورت مقطعی آنجا حضور دارند و می آیند بهره برداری خود را از این باشگاه ها می کنند و می روند. ما باید این باشگاه ها را به اهلش و صاحبش واگذار کنیم که دلش برای تیم بسوزد و برای رفع مشکلات، شب و روز نشناسد. این مشکلات روی هم انباشته شده و دقیقه نود می خواهیم رفع اشکال کنیم و زمانی که رفع اشکال کردیم، از میان خودمان افرادی گزارش خودمان را به نهادهای نظارتی فیفا و AFC ارسال می کنند و می گویند ما چنین تخلفاتی انجام دادیم، بیایید خلاف ما را بررسی کنید و ما را از مسابقات حذف کنید!