شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

اولین واکنش دولت به استیضاح وزرا توسط نمایندگان/ افتراق ایجاد می کنند

کدخبر: 468288
معاون پارلمانی دولت با اشاره به تعداد سوالاتی که از برخی از وزیران شده است، بیان کرد: اگرچه هیچ استیضاحی در هیات ‌رییسه مجلس اعلام وصول نشده اما گاهی می‌بینیم که چنین مسائلی را دامن می زنند تا افتراق ایجاد کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سید محمد حسینی در ششمین نشست با معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی، ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس برای تصویب کلیات بودجه و با اشاره به مشکلات حوزه‌های انتخابیه نمایندگان، گفت: نمایندگان همواره در معرض مطالبات مردم هستند و این مطالبات را به ما منتقل می‌کنند و ما هم باید تلاش کنیم تا جایی که ممکن است این مسائل و مشکلات مردم حل شود.

معاون رییس جمهور در رابطه با بحث بودجه، افزود: باید کمک کنیم هر جا ابهام و سوالی هست پاسخ دهیم و تلاش کنیم تا شاکله بودجه به تصویب نهایی برسد.

حسینی تاکید کرد: حتماً باید با نمایندگان تعامل مستمر داشته باشیم و دولت پاسخگوی سوالات نمایندگان است،  خیلی مواقع در کنار نمایندگان بودن و تعامل و گفت وگو درباره مسائل موجود با آنها می‌تواند همدلی‌ها را تقویت کند.

وی با اشاره به تعداد سوالاتی که از برخی از وزیران شده است، بیان کرد: اگرچه هیچ استیضاحی در هیات ‌رییسه مجلس اعلام وصول نشده اما گاهی می‌بینیم که چنین مسائلی را دامن می زنند تا افتراق ایجاد کنند.