شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شورای شهر#شهرداری تهران

جابجایی تمامی پیمانکاران در حوزه رُفتُ و روب شهری پایتخت


جابجایی تمامی پیمانکاران در حوزه رُفتُ و روب شهری پایتخت

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تغییراتی در حوزه رُفتُ و روب در شهرداری تهران انجام شده است، گفت: این موضوع به شهرداران مناطق ابلاغ شده و فرآیند آن ادامه نیز پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در حاشیه سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با‌ آخرین رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس در ارتباط با لایحه بودجه 1401 دولت اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع جلساتی از هفته‌های گذشته آغاز شده است اما هنوز نتایج آن بیرون نیامده است. البته در کمیسیون تلفیق این موضوع پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم این رایزنی‌ها و پیگیری‌ها به یک نتیجه‌ای برسد، گفت: در ارتباط با بودجه 1401 دولت امیدوارم یک "چیزکی" در ارتباط با بودجه برای سال آینده شهرداری‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای شهر تهران همچنین از برنامه‌ریزی شهرداری تهران در ارتباط با کارهای عمرانی در دو ماه آینده پایانی سال 1400 خبر داد و گفت: در این ارتباط قرار است در زمینه آسفالت معابر و حوزه‌های عمرانی اقدامات موثری صورت بگیرد.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا رفت و روب در شهر تهران تغییری کرده است گفت: یک تغییراتی صورت گرفته است و این در حالی است که ما همیشه به شهرداران 22 منطقه تهران این موضوع را تاکید داشته‌ایم. البته در این فرآیند تمامی پیمانکاران در ارتباط با رفت و روب شهر تغییر پیدا کرده‌اند.

وی همچنین به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با اعضای سابق شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: نخستین جلسه در این زمینه هفته گذشته برگزار شد که با موضوع باغات بود و در ادامه نیز ما به‌زودی جلسات دیگری را با اعضای سابق شورای شهر تهران خواهیم داشت که پیش‌بینی می‌شود این بار به موضوع عمران و حمل و نقل پرداخته شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ما آمادگی داریم این جلسات را با اعضای سابق شورای شهر تهران و همچنین اساتید و کارشناسان شهری برگزار کنیم.

انتهای پیام/