شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#مشهد#بازیکن پرسپولیس#پدیده

درگیری یک بازیکن پرسپولیس که از دوربین‌های تلویزیونی مخفی ماند

رضا اسدی هافبک تعویضی پرسپولیس در دیدار با پدیده مشهد درگیری لفظی با توپ جمع کن‌های مشهدی داشت که از چشم دوربین‌های تلویزیونی مخفی ماند.

درگیری یک بازیکن پرسپولیس که از دوربین‌های تلویزیونی مخفی ماند
خبرورزشی -

رضا اسدی از دقیقه ۷۸ جانشین مهدی شیری در زمین شد تا روی ارسال ها و ضربات ایستگاهی دروازه پدیده را باز کند.

اسدی در این بازی روی یکی از ضربات ایستگاهی با بازیکنان پدیده نیز درگیری پیدا کرده بود که با دخالت داور فیصله پیدا کرد.

ماجرای توپ جمع کن‌های مشهدی اما مربوط به دیروز و امروز نیست.

توپ جمع کن‌ها سالیان سال است که به فوتبال سنجاق شده اند و در تمرینات و نبردها حضوری فعال دارند. آنها بخشی از قوانین فیفا هم شده اند و بی راه نیست که بگوییم بدون آنها هیچ نبردی در هیچ کجای دنیا برگزار نخواهد شد.

با این حال این زحمت کش های دوست داشتنی در مشهد و در برخی از دیدارها نقشی یگانه یافته و مستقیما وارد فاز نتیجه سازی شده اند.

سالهایی که مشهدی‌ها در لیگ برتر برای خود برو بیایی داشتند میهمانانی که قافیه را باخته بودند برای جبران مافات علاوه بر بازی بسته مشهدی ها باید آنتی تاکتیکی برای تاکتیک توپ جمع کن های مشهدی هم پیدا می کردند. آنها توپ ها را با تأخیر به حریف می دادند و یا با انداختن هم زمان دو توپ در زمین وقت را به نفع میزبان جلو افتاده می کشتند.

این داستان البته جنبه دیگری هم داشت و آن زمانی رخ می نمود که تیم های مشهدی برای رسیدن به گل بی تاب بودند. آن وقت توپ جمع کن ها مثل فشنگ توپ های اوت شده یا کرنر شده را خشک و تمیز به میزبان می رساندند و حتی روی اعصاب مدافعان حریف قدم می زدند!

رضا اسدی نه اولین بازیکنی است که با توپ جمع کن های مشهدی به مشکل برمی خورد و نه آخرین آنها!

از جمله اصطکاک های به یادماندنی بین توپ جمع کن های مشهدی و بازیکنان حریف باید به درگیری محمد محمدی گلر سابق پرسپولیس و علی علیزاده بازیکن استقلال اشاره کرد که حتی نزدیک بود تا کمیته انضباطی هم کشیده شود.

چند بار هم سپاهانی ها و ذوب آهنی ها اسیر این تاکتیک شدند و البته بیش از همه تیم ها این فجرسپاسی بود که به دلیل اوت اندازهای ماهر از این داستان جان به لب شد.

عادل فردوسی پور یک بار در برنامه نود صحنه ای را شکار کرده بود که سر دسته توپ جمع کن ها دوره افتاده بود و به آنها در گوشی حرفی می زد و بعد هم....