شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#مورینیو

شومورودوف، سیبل جدید آقای خاص؛ انتقاد مورینیو از بازیکنی که خودش به رم آورد!

پس از شکست غیرقابل باور رم مقابل یوونتوس، حاشیه امن مورینیو در پایتخت ایتالیا از بین رفت. روزنامه های ایتالیا در چندین گزارش به انتقاد از سرمربی پرتغالی پرداختند.

پس از شکست 3-4 آاس رم مقابل یوونتوس در هفته بیست و یکم سری آ، ژوزه مورینیو به طور واضح به الدور شومورودوف اشاره کرد و به انتقاد از عملکرد او پرداخت.

مورینیو در مصاحبه با DAZN گفت:

آفنا جیان برای 90 دقیقه سوخت کافی ندارد. جانشین او (شومورودوف) همه کارها را اشتباه انجام داد. متاسفانه با خروج جیان، خیلی از چیزهای ساده را از دست دادیم. دقیقا از همان لحظه، شرایط بازی عوض شد چون جانشین جیان نتوانست مسئولیت های او را در زمین پیاده کند.

کوریره دلو اسپورت با اشاره به صحبت های مورینیو در گزارشی خطاب به سرمربی پرتغالی دو سوال را مطرح کرد:

  1. همه موافق هستند که وقتی الدور شومورودوف با فلیکس آفنا جیان جایگزین شد، بازی تغییر کرد اما آیا بهتر نیست که مورینیو به جای مقصر دانستن بازیکن، مسئولیت تعویض اشتباه خود را برعهده بگیرد؟
  2. انتقال الدور شومورودوف برای رم 20 میلیون یورو هزینه داشت. این مهاجم ازبک با نظر مستقیم مورینیو و با اصرار او در شرایطی به ترکیب رم اضافه شد که همان موقع نیز بسیاری از کارشناسان و هواداران جالوروسی مخالف این خرید بودند. مورینیو می تواند از بازیکنان فصل گذشته رم ناراضی باشد اما دلیل انتقاد او از بازیکنی که خودش به رم آورده، چیست؟