میلاد نوری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره روند آبی‌پوشان پایتخت در بازی‌های امسال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: امسال حاشیه‌های استقلال بسیار کمتر شده است. هر سال وجود همین حواشی باعث شد استقلال نتیجه نگیرد اما امسال مجیدی اجازه نداده حواشی بر متن غلبه کند. این مسئله می‌تواند باعث نتیجه گرفتن استقلال شود. تیم امسال آبی‌ها یکدست است و این یکدست بودن به شدت به کمک استقلالی‌ها خواهد آمد.

وی درباره بازی مقابل مس رفسنجان افزود: مس تیمی بسیار خوبی است و گل زدن به آن‌ها چندان آسان نیست. استقلالی‌ها در این بازی آنالیز بسیار خوبی داشتند و توانستند 3 گل بزنند. این امر کار ساده‌ای نیست. استقلال البته در برخی پست‌ها ضعف دارد و نمی‌شود این مسئله را کتمان کرد اما استقلال نسبت به گذشته بسیار تیم‌تر شده است. کادر فنی فعلی روی این مسئله بسیار کار کرده و نتیجه‌اش شده تیمی همدل که حالا در صدر قرار دارد.

نوری که خود هم‌تیمی مجیدی بوده درباره عملکرد این سرمربی جوان عنوان کرد: فوتبال در این سال‌ها بسیار تفاوت پیدا کرده و مربیگری به شدت نیاز به علم روز دارد. مجیدی هم با حضور در کلاس‌های متعدد بر علم خود افزود و توانست به نیمکت استقلال برسد. او محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران دارد و از صمیم قلب دوست دارم فرهاد نتیجه بگیرد.

وی درباره انتخاب یک ستاره بین بازیکنان فعلی گفت: استقلال امسال از لحاظ تیمی بسیار خوب است. بازیکنان از لحاظ انفرادی بسیار خوب هستند اما شکل تیمی استقلال باعث شده تیم را ستاره بدانیم. البته مهدی‌پور را می‌شناسم و کنار او بازی کرده‌ام. سبک بازی او را دوست دارم و بسیار هم برای تیم مفید بوده است. یامگا هم تاثیر زیادی در استقلال دارد و اگر به عنوان بازیکن آزاد در زمین باشد می‌تواند بسیار مفید باشد.

نوری درباره بازی آینده استقلال گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید هیچ حریفی برایش تفاوت داشته باشد و هر بازی برایش فینال باشد. بازی مقابل تیم‌های پایین جدول بسیار سخت‌ است و استقلالی‌ها نباید رقیب را دست‌کم بگیرند زیرا آن‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام قوا پای به زمین مسابقه می‌گذارند. مسجدسلیمانی‌ها در چند بازی بدشانسی آوردند و استقلال باید با تمرکز بالا مقابل حریف قرار بگیرد.

انتهای پیام//