فضل‌الله باقرزاده، نماینده کمیته ملی المپیک در انتخابات فدراسیون شنا، در رابطه با این انتخابات به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: 2 کاندیدا انصراف دادند و در نهایت محسن رضوانی با اکثریت آرا برای چهار سال دیگر سکان شنای کشور را در دست گرفت. روند خوبی در انتخابات در حال اجراست و چند فدراسیون دیگر هم در نوبت هستند و انجام خواهند شد.

وی در ادامه افزود: یک رویداد مهم در پیش داریم. 17 اسفند انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد و در آن مسئولین، هیات اجرایی، نواب و رئیس کمیته انتخاب می‌شوند. تا جایی که من اطلاع دارم با جلسه انجام شده مشخص شد، انتخابات راس تاریخ برگزار می‌شود. یک رویداد آسیایی در پیش داریم و روسای فدراسیون‌ها هم باید مشخص شوند تا رتبه خوبی در بازی‌های آسیایی کسب کنیم. امیدوارم رتبه چهارم یا پنجمی بازی‌های هانگژوی چین را به دست آوریم.

باقرزاده درباره تعداد کم نامزدها نیز عنوان کرد: به هر حال اطلاعیه زده شد و مقررات و ضوابطی وجود دارد که به هر کسی اجازه نامزد شدن نمی‌دهد. در پایان 3 نفر تائید شدند که 2 نفر حضور پیدا نکردند. به همین دلیل هم محسن رضوانی با اکثریت آرا رئیس فدراسیون شد. بخاطر دارم در دیگر فدراسیون‌ها هم چنین مسئله‌ای بوده و انتخابات تک‌ کاندیدایی پیش رفت و این مسئله منعی با برگزاری انتخابات ندارد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره برنامه‌های فعلی فدراسیون گفت: در حال حاضر تیم اپه ما در روسیه حضور دارد. کار بزرگی انجام دادیم. روس‌ها در اپه در دنیا حرف اول را می‌زنند. درخواست کردیم اردویی مشترک داشته باشیم و در مسابقات روسیه حضور پیدا کنیم. اعضای تیم سابر امشب عازم جام جهانی گرجستان هستند. در سابر دوم آسیا و ششم جهان هستیم و تلاش ما موفقیت در بازی‌های آسیایی است.

انتهای پیام//