شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#امارات

خوبان عالم می خواست فوتبال امارات را هم سرکیسه کند / اختصاصی طرفداری

می گویند الف الف عارف و صوفی است! صوفی را چه به فوتبال؟ آیا رجبعلی خیاط هم که صوفی بود در فوتبال کاسبی می کرد؟ پیغام می داد بروید امارات و بگویید من بلدم تیم شان را از سقوط نجات بدهم؟

امیر اسکندری در ملاقاتی که با یکی از اهالی فوتبال داشته، گفته انگیزه ام از ورود به فوتبال این است که ثابت کنم کت تن چه کسی است!

به گزارش طرفداری، در روزهایی که خوبان عالم تبدیل به اسم رمز فوتبال شده، یکی از ایرانیانی که سال ها در دبی اقامت داشت، خاطره جالبی از اخاذی های این شخص تعریف می کند.

در حالی که برخی مریدان امیر اسکندری در تلاش هستند او را یک عارف جا بزنند و او و همسر دومش ژ.ن را از هرگونه جادوگری تبرئه کنند، یکی از چهره های آشنای فوتبال ایران که سال ها با اهالی فوتبال در امارات ارتباط داشت و چند سالی هم در دبی اقامت می کرد، خاطره ای از تلاش امیر اسکندری برای ورود به فوتبال امارات تعریف می کند.

به گفته این شخص، امیر اسکندری که اواسط دهه 80 بعد از رو شدن دستش در سایپا، تمایل داشت با تیم های مطرح ایران همکاری کند، وقتی دید مربی وقت استقلال (زنده یاد ناصر حجازی) اصلا علاقه ای به این مزخرفات و خرافات ندارد و افشین قطبی سرمربی وقت پرسپولیس هم به واسطه او گفت: من دنبال جادوگری نیستم و علاقه ای به همکاری با رمال ندارم، تصمیم گرفت تور خود را در امارات پهن کند.

او به همین ایرانی مقیم امارات ماموریت داد برود با تیم های پایین جدول که احتمال سقوط دارند و تیم های بالای جدول که در تعقیب صدرنشین هستند ولی شانس قهرمانی شان از تیم صدر جدول کمتر شده حرف بزند و به آنها بگوید فردی در ایران این توانایی را دارد که آنها را به نتایج دلخواه شان برساند و اتفاقا برای سال اول هم پولی نمی خواهد و حاضر است ابتدا کارش را انجام بدهد و بعد از کسب نتیجه، پاداش بگیرد و از سال های بعد هم پول چندان زیادی طلب نمی کند.

این ایرانی هم دوست معروفی در فوتبال امارات داشته که موضوع را به او می گوید اما دوست اماراتی اش بلافاصله به او هشدار می دهد به هیچ وجه در مورد این کارها در دبی با کسی حرف نزند چون طبق قانون امارات جادوگری شرک محسوب می شود و کسی که ساحر باشد را حد می زنند و احتمال دارد حتی گردن او را هم قطع کنند!

با این حساب نقشه جادوگر برای کسب درآمد از فوتبال امارات شکست می خورد و او منتظر می ماند تا دوباره در فوتبال ایران قدرت بگیرد. طبق ادعای خودش، او می خواهد ثابت کند در فوتبال ایران کت تن چه کسی است!

توضیح طرفداری: متاسفانه یک عده مدیر سست ایمان و ضعیف که شرم داریم نام مدیر روی آنها بگذاریم پای این جادوگران را به فوتبال ما باز کرده اند و خرافه پرستی آنها به جادوگر امکان سواستفاده می دهد.