شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##دستیار#شهاب#عزیزی#خادم#امیر#اسکندری#جادوگر#نامید!

دستیار شهاب عزیزی خادم هم امیر اسکندری را جادوگر می نامید!

علی عالی که این روزها خودش را دستیار فدراسیون معرفی می کند سال ها پیش در روزنامه دنیای فوتبال مطلبی درباره امیر اسکندری نوشت که حالا بعد از گذشت چند سال مرور آن خالی از لطف نیست

علی عالی تا قبل از آن که شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال شود، ادای منتقد را در می آورد اما با تغییر جایگاه شهاب عزیزی خادم، او هم تغییر جایگاه داد و آن ژست های افشاگری را از یاد برد و این روزها بیشتر توجیه کننده اشتباهات فدراسیون فوتبال است.

به گزارش طرفداری، علی عالی که خودش را دستیار رییس فدراسیون فوتبال می نامد، این روزها در سیستمی کار می کند که رییس آن یک دل نه صد دل شیدای امیر اسکندری است. طبق ادعای امیر اسکندری که اسناد آن موجود است، شهاب عزیزی خادم بیش از 17 سال است مریدی او را می کند. البته اسناد شراکت امیر اسکندری یا همان علی اسکندری با مهرعلی و شهاب عزیزی خادم در رسمیو موجود است و شما می توانید اسناد آتیه پردازان تیوا را هم مرور کنید (اینجا) علی عالی اما همیشه کنار مریدان جادوگر نبود، او چند سال قبل حداقل در ظاهر نگاه متفاوتی به این مقوله داشت!

این یادداشت را علی عالی در دنیای فوتبال نوشته بود و گفته می شود این دقیقا همان یادداشتی است که علی عالی درباره اش به یکی از دوستان سابق خود گفته وقتی این یادداشت را نوشتم شهاب مدتی با من قهر بود! البته در این یادداشت آمده آجورلو از همکاری سرمربی تیم با اسکندری خبر داشت اما به گفته شاهدان عینی آجورلو وقتی موضوع را فهمید به کلاک کرج رفت و با لگد به زیر سینی رمل و اسطرلاب امیر اسکندری زد. منتظر انتشار گزارش کامل ملاقات آجورلو و اسکندری در طرفداری باشید...

فریب حرف های او را نخورید که مقابل خبرنگاران ایستاد و گفت رابطه فدراسیون با جادوگر دروغ است. مگر می شود کسی که دستیار شهاب عزیزی خادم است، نداند شهاب بیش از 17 سال است مرتب به پابوس و دستبوس امیر اسکندری می رود. شاهد عینی می گوید اولین بار علی عالی درباره رابطه جادوگر با شهاب عزیزی خادم با او حرف زد. در روزهایی که شهاب عزیزی خادم حاضر نمی شد در انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال نام نویسی کند، همین شخص بود که ادعا کرد چون امیر اسکندری به شهاب گفته نکن، وارد این میدان نمی شود. (انتخاباتی که قرار بود در اولین ماه های کناره گیری تاج برگزار شود و برگزاری اش منتفی شد)

البته احتمال دارد علی عالی هم نظرش برگشته باشد و حالا امیرخان را عارف (!) بداند اما آیا عارف جایش در فوتبال است؟ کسی که عارف باشد در فوتبال چه می کند؟

علی عالی که در دنیای فوتبال چنین گزارشی می نوشت حالا در فدراسیون فوتبال مدافع مریدان جادوگر شده و رابطه شهاب عزیزی خادم و مهرعلی با جادوگر را انکار می کند. شما می دانید چرا؟ شما اصلا در عمرتان به لیتوانی رفته اید؟ در لیتوانی با علیرضا حائری همان پناهنده سیاسی مقیم لندن که با طراحی یک نقشه شوم دنبال دریافت خسارت از فدراسیون فوتبال ایران است، نشست و برخاست کرده اید؟ 

البته درباره دستیار و کمک دستیار فدراسیون فوتبال روایت های مستند زیاد است. 

 

بیشتر بخوانید: