شهر خبر

سیاست درست محرم نویدکیا در نقل و انتقالات زمستانی

سرمربی سپاهان سیاست جالبی را در نقل و انتقالات زمستانی در پیش گرفته است

محرم نویدکیا قصد ندارد در نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی جذب کند، سیاست درستی که خیلی از مربی های لیگ برتری درکی از آن ندارند.

به گزارش طرفداری، محرم نویدکیا بعد از پیروزی برابر فولاد در هفته چهاردهم لیگ برتر روبروی خبرنگاران حاضر شد و اعلام کرد سپاهان قصد خرید بازیکن ندارد و این تیم با توجه به موجودی فعلی در نیم فصل دوم پا به رقابت ها خواهد گذاشت.

سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی چند خرید داشت که خیلی ها اعتقاد داشتند نویدکیا نیازی به جذب آنها نداشت و شاید دلیل نتیجه نگرفتن طلایی پوشان در چند هفته لیگ برتر ترافیک بیش از حد در خط جلوی این تیم بود.  

اما حالا نویدکیا که در ابتدای راه مربیگری اش است است با درس گرفتن از اتفاق های نیم فصل اول تصمیم گرفته با موجودی فعلی به کارش ادامه بدهد و در واقع نیازی به جذب بازیکن جدید حس نکرده است.

این در شرایطی است که بسیاری از مربی ها که اتفاقا بازیکنان زیادی در هر پست دارند از حالا برای تقویت تیم خود دست به کار شده اند. تقویت یک تیم الزاما خرید بازیکن جدید نیست و تعطیلات نیم فصل زمانی برای حل مشکلات فنی تیم است که محرم نویدکیا به خوبی آن را درک کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

نویدکیا: مربی خوشبختی هستم که دستم باز است؛ احتیاجی به بازیکن نداریم