شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکار#استانی#رکوردشکنی

ورزشکار خراسانی آماده رکوردشکنی در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ/ "مسئولان استانی و ملی هیچ حمایتی از ما ندارند"


ورزشکار خراسانی آماده رکوردشکنی در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ/ "مسئولان استانی و ملی هیچ حمایتی از ما ندارند"

گروه استان‌ها ــ قهرمان خراسانی پاورلیفتینگ گفت: در تمرینات هفته گذشته توانستم رکورد جهان در رشته پاورلیفتینگ که متعلق به یک ورزشکار آمریکایی است را بشکنم و امیدوارم این شرایط را در مسابقات جهانی آتی نیز تکرار کنم.

حمید عباسی‌شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس  اظهارداشت: در آماده ترین و بهترین حالت ورزشی ام قرار دارم و آماده هستم تا پس از شکستن رکورد آسیا، این بار رکورد مسابقات جهانی را به نام خودم ثبت کنم. 

وی افزود: در تمرینات هفته گذشته توانستم رکورد جهان در رشته پاورلیفتینگ که متعلق به یک ورزشکار آمریکایی است را بشکنم و امیدوارم این شرایط را در مسابقات جهانی آتی نیز تکرار کنم.

قهرمان پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور خاطر نشان کرد: این رشته را از سن 13 سالگی‌ آغاز کرده و 20 سال است که مشغول به فعالیت حرفه ای هستم.

عباسی‌شهری در خصوص مقام‌های کشوری و بین‌المللی اش گفت: از سال 86 تا کنون در تمامی مسابقات کشوری مقام اول را کسب کرده ام و فکر می‌کنم قهرمانی‌هایم در مسابقات کشوری به عدد 30 می‌رسد؛ در مسابقات آسیایی نیز از سال 2010 دارنده بهترین رکورد پاورلیفتینگ و از سال 2011 نیز دارنده بالاترین رکورد پرس سینه آسیا هستم.

وی با گلایه مندی از عدم توجه مسئولان هیأت پرورش اندام خراسان رضوی و همچنین مسئولان فدراسیون به ورزشکاران و قهرمانان این رشته گفت: هیچ حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد و تنها توقع ما این شده که چوب لای چرخ فعالیت‌مان نگذراند.

قهرمان خراسانی رشته ورزشی پاورلیفتینگ خاطرنشان کرد: ما نون بازوی خود را می‌خوریم و هیچ امکاناتی برای ورزشکاران این رشته در کشور و به ویژه استان خراسان رضوی در نظر گرفته نمی‌شود؛ خودمان خرج ورزش و تغذیه‌مان را باید تامین کنیم و حتی بیمه هم نیستیم. یک ورزشکار حرفه ای حدود 15 میلیون تومان در ماه هزینه برای ورزش دارد که ما از طریق مربیگری و باشگاه داری آن را تامین می‌کنیم.

عباسی شهری با بیان اینکه رقبای کشوری اش بیشتر از لرستان، تهران و کرج هستند، گفت: حداقل در سایر استانها قدر ورزشکاران و قهرمانان‌شان را می‌دانند و از تجربیات آنها در هیات استانی بهره می‌برند اما در خراسان رضوی اینگونه نیست؛ برخی افراد دارای چند سمت در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان هستند و مایی که 20سال است در این رشته فعالیت حرفه ای داریم مسئولیتی نداریم و این مسئله زیبنده نیست.

وی در پایان گفت: طی روزهای گذشته نامه از سوی پیشکسوتان رشته‌های مختلف بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی جهت عزل پورآزاد، رییس فعلی این هیات تتظیم و تحویل مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی داده شده است که امیدواریم با روی کار آمدن افراد متخصص و دلسوز در این رشته، بتوانیم زمینه شکوفایی استعدادها و پیشرفت جوانان علاقمند را فراهم کنیم‌.

انتهای پیام/281/س