به گزارش خبرنگار برنا، سردار «احمد حق‌طلب» در چهارمین همایش سراسری راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: با توجه به روند نزولی شیوع ویروس کرونا در کشور، احتمالا امسال میزبان حضور مردم در مراسم راهیان نور در اوایل اسفند هستیم. روایت گری مجاهدت های سال های اخیر درباره مبارزه با داعش از اهمیت زیادی برخوردار است، همانطور که بارها از سوی رهبری تاکید شد بهتر این است که ما خود واقعیت ها را روایت کنیم و مراقبت کنیم که این حوادث تاریخی وحماسه ها دچار تحریف و یا فراموشی نشوند.

وی در ادامه بیان کرد: این همایش برای آشنایی و آمادگی برای روایت مقاومت فرزندان این ملت در مبارزه با گروه‌های داعشی، سلفی وهابی و تکفیری است، ترویج مکتب شهید سلیمانی هم از دیگر اهداف برگزاری این همایش است. بهتر است پیش از آنکه دشمن روایت‌هایی خود را از ما داشته باشد، خودمان روایت‌هایی درستی ارائه بدهیم تا شاهد تحریفی نباشیم اجازه نمی دهیم حماسه دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان دچار فراموشی و تحریف شود.

سردار حق طلب افزود: هم اکنون حداقل ۲۵ هزار راوی داریم که دارای کارت شناسایی هستند و در سه سطح آموزش دیده‌اند. راویان ما در شلمچه و طلائیه خودشان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی حضور داشته اند و این همواره مورد تاکید ما بوده است.