مهران مهام، تهیه‌کننده تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: از شنیدن خبر درگذشت حمید لبخنده بسیار متأثر شدم. من تجربه و افتخار همکاری با او در سریال «کارآگاهان» را داشتم که تجربه بسیار خوب و دلنشینی برایم بود.

مهام خاطرنشان کرد: حمید لبخنده فردی جنتلمن و باشخصیت بود و سینما و تلویزیون و طور کل جامعه هنری ما با درگذشت او، فردی با سواد و کار بلد را از دست داد. هنرمندی که آثار ماندگار و پر مخاطبی را برای مردم ایران به یادگار گذاشت.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر مدت‌ها بود که اثر جدیدی تولید نکرده بود و به طور کل خبری از او نداشتیم. حمید لبخنده واقعاً مورد بی‌‌مهری قرار گرفت و حتی رسانه‌ها هم او را فراموش کردند و همه ما در این اتفاق مقصر هستیم. طبق اطلاعاتی که دارم در سال‌های اخیر مشغول تدریس بود و تنها دلخوشی که می‌توان در این وضعیت داشت این است که او آثار بسیار خوبی برای مخاطبان ایرانی به یادگار گذاشت.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: قطعاً فقدان چنین هنرمندی برای جامعه هنری ما سخت خواهد بود و بار دیگر این اتفاق به همه ما گوشزد کرد که هنرمندان قدیمی را فراموش نکنیم. به خانواده محترم مرحوم حمید لبخنده و جامعه هنری ایران درگذشت این هنرمند را تسلیت می‌گویم.

گفتنی است حمید لبخنده 18 دی ماه به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی درگذشت.

انتهای پیام //