شهر خبر

مربی یوونتوس: امشب به اندازه 5-6 سال پیر شدم و خوشحالم که الگری بر می‌گردد!

به علت محرومیت ماسیمیلیانو الگری، امشب مارکو لاندوچی، دستیار او از کنار زمین یوونتوس را مقابل رم هدایت کرد

مارکو لاندوچی، دستیار مکس الگری یکی از بهترین شب‌های کل عمر فوتبالی‌اش را سپری کرد.

طرفداری | تیم تحت هدایت مارکو لاندوچی امشب بازی‌ای که 3-1 عقب بود را 3-4 برد تا یوونتوس با این کامبک فوق‌العاده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار بماند. لاندوچی، دستیار اول ماسیمیلیانو الگری که امشب به علت محرومیت او، یووه را مقابل رم هدایت کرد، پس از پیروزی 3-4 در خانه جالوروسی به DAZN گفت:

وقتی پیروز می‌شوید، همه چیز زیباتر است. گل لوکاتلی، اشتیاق و هیجان را به تیم برگرداند و این نقطه آغاز کامبک امشب ما بود. از گل دی شیلیو خیلی خوشحال شدم. ما شخصیت بزرگی از خودمان نشان دادیم. امشب به اندازه 5-6 سال پیر شدم و خوشحالم که از بازی بعدی، الگری بر می‌گردد اما پایان امشب ما، خیلی جذاب و هیجان‌انگیز بود. کارمان را با ترس شروع کردیم. می‌خواستیم تهاجمی بازی کنیم اما از روی ضربه آزاد گل خوردیم. در نیمه دوم تعویض‌هایی کردیم چون در گلزنی مشکل داشتیم. گل دوم را خیلی بد خوردیم. توپ را لو دادیم - که خیلی وقت‌ها این اتفاق می‌افتد و این تصادفی نبود - و سپس گل خوردیم. در ادامه با خودباوری توانستیم به بازی برگردیم؛ گل دوم خیلی به ما کمک کرد و اعتماد به نفس گرفتیم.

مارکو لاندوچی ادامه داد: 

تعویض‌ها کار من بود یا الگری؟ این راز است. نمی‌توانم بگویم. همه اعضای کادرفنی با هم کار می‌کنند. مهار پنالتی شزنی؟ امیدوار بودم وویچک پنالتی را مثل بازی رفت بگیرد و گرفت. موراتا؟ او بازیکنی قدرتمند است و همیشه محبتش به تیم را نشان داده است. پائولو دیبالا هم نمایش خوب و با کیفیتی داشت. تنها نکته منفی امشب، مصدومیت فدریکو کیه زا بود که زانویش پیچ خورده است. شرایط او فردا بررسی می‌شود.