شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

جذب دروازه بان واجب تر از نان شب برای پرسپولیس

به نظر می رسد یحیی گل محمدی باید هرچه سریع تر به فکر تقویت پرسپولیس در چارچوب دروازه باشد

پرسپولیس در خط دروازه نیاز به تقویت دارد و این موضوعی است که نمی توان نادیده اش گرفت.

به گزارلش طرفداری، این طور که از شواهد پیداست نقطه امن پرسپولیس در چند سال گذشته به یکی از نقاط ضعف این تیم تبدیل شده است. این یک واقعیت است که سرخ های تهرانی طی چند سال گذشته با حضور علیرضا بیراوند درون دروازه، از این منطقه حساس در فوتبال هیچ نگرانی نداشتند. مربی چون کالدرون با تاکید بر این که در پرسپولیس هیچکس نباید حس کند از حاشیه امنیت برخودار است، میزان آمادگی رادو را به اندازه ای رسانده بود که در چند بازی پیاپی بیرانوند را روی نیمکت نشاند و از رادو بهره گرفت تا بیرانوند با آمادگی بیشتری در تمرینات و مسابقات تیمش حاضر شود.

پس از جدایی بیرانوند، در حالی که همگان در انتظار جذب رشید مظاهری بودند، گل محمدی ترجیح داد از لک بهره ببرد. حامد لک هم فصل قبل و در بدو حضورش در پرسپولیس عملکرد قابل دفاعی داشت اما به یک باره با افتی عجیب روبرو شد تا این فصل کاملا از فرم خوب خود خارج شده و بی تردید یکی از مشکلات پرسپولیس در دریافت گل های راحت، اشتباهات او باشد. همین موضوع باعث شده حامد لک از سوی هواداران پرسپولیس نیز با انتقادات زیادی مواجه شود، به گونه ای که طی چند هفته اخیر و به ویژه پس از بازی با پدیده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی علیه او انتقادات تندی را مطرح کردند.

از این رو به نظر می رسد یحیی گل محمدی باید تمام توان خود را به کار بگیرد تا یک گلر مطمئن را به پرسپولیس اضافه کند. آن هم در شرایطی که رادوشوویچ نیز از این تیم جدا شده و برگشت او به پرسپولیس بسیار بعید است.

در این میان بسیاری از کارشناسان معتقدند با توجه به حضور حامد لک، جذب هر گلر ایرانی باعث می شود پرسپولیس به دوران جنگ های داخلی در قفس توری برگردد. کما این که قبل از حضور بیرانوند، چارچوب دروازه پرسپولیس شاهد جنگ و جدل های فراوانی بین دروازه بان های ایرانی بود و اگر پرسپولیس در سال های اخیر از این ناحیه مشکل حاشیه ای نداشته به خاطر حضور بیرو و چهره ای چون رادوشوویچ بوده است.

درنهایت باید دید یحیی گل محمدی چه تصمیمی خواهد گرفت و چه دروازه بانی و با چه سطحی از آمادگی فنی را جذب خواهد کرد. اما چیزی که قطعی به نظر می رسد این است که سرخ ها درون دروازه نیاز به تقویت دارند.

شنیده می شود یحیی طی هفته های اخیر با بیراوند مذاکره داشته و دوستان مشترک او با رشید مظاهری نیز مذاکراتی را انجام داده اند. البته جذب بیرانوند کار بسیار دشواری است چرا که پرسپولیس هنوز مطالبات چند سال پیش بیرو را پرداخت نکرده و او هم با باشگاه آنتورپ قرارداد دارد.