شهر خبر

شبکه تلویزیونی ام‌اس‌اِن‌بی‌سی فاش کرد؛

افزایش چشمگیر آمار خودکشی میان افسران پلیس آمریکا

افزایش چشمگیر آمار خودکشی میان افسران پلیس آمریکا

یک شبکه تلویزیونی در آمریکا فاش کرد که آمار خودکشی میان نیروهای پلیس این کشور افزایش چشمگیری داشه است و لذا تعداد موارد خودکشی میان افسران از شمار کشته شدگان آنها در تیراندازی ها بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی ام‌اس‌اِن‌بی‌سی در گزارش تصریح کرد که هر چند گفته می‌ شود کرونا عامل اصلی مرگ و میرِ حین انجام وظیفه در میان نیروهای پلیس در آمریکا به شمار می رود، گزارش‌ های جدید منتشر شده حاکی است که خودکشی در میان مأموران پلیس این کشور نیز «افزایش چشمگیری» داشته است.

در گزارش این شبکه تلویزیونی در این خصوص آمده است: در گزارشی که روزنامه واشنگتن پست به تازگی درباره مرگ و میر نیروهای پلیس منتشر کرده است، گفته شده که خودکشی حالت «همه‌گیری خاموش» به خود گرفته است، موضوعی که همچنان در میان نیروهای پلیس در حال افزایش است؛ مرگ هایی که هیچگاه در آمارهای سنتی موسوم به «مرگ حین انجام وظیفه» نشان داده نمی شود. از این روی می توان گفت که آمار نیروهای پلیسی که بر اثر خودکشی جان باخته اند، از شمار نیروهایی که در حوادث مرتبط با تیراندازی ها در این کشور کشته شده اند، بیشتر بوده است.

افزایش چشمگیر آمار خودکشی میان افسران پلیس آمریکا

گزارش مذکور می افزاید: آمارهای مذکور نشان دهنده مشکلاتی است که نیروهای پلیس با آن ها مواجه هستند؛ زیرا بر اساس آمار منتشر شده، در سال ۲۰۲۱، ۱۳۰ نیروی پلیس با خودکشی به زندگی خود پایان داده اند در حالی شمار نیروهای پلیسی که با گلوله جان باخته اند، ۶۲ نفر بود.