شهر خبر
گفت‌وگو:

بررسی پیشنهادات درباره بودجه سیاست خارجی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: پیشنهادات ساختاری درباره بودجه سال آینده مرتبط با سیاست خارجی و امنیت ملی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با میزان، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان در جریان بررسی این طرح نکته نظرات و پیشنهاد‌هایی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد در جلسه مفصلی پیشنهاداتی که از سوی مراجع مختلف و نمایندگان عنوان شده را بررسی کنیم تا طرح کارشناسی و پخته‌ای به تصویب برسد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: گزارش اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از نظارت میدانی خود که به نقاط مختلف کشور انجام شده نیز در ادامه جلسه با حضور مسئولان ذی ربط بررسی شد. همچنین پیشنهادات ساختاری درباره بودجه سال آینده مرتبط با سیاست خارجی و امنیت ملی بودجه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: در ادامه نشست آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه مهمان کمیسیون امنیت ملی خواهد بود، نمایندگان موضوعاتی از جمله آخرین خبر‌ها پیرامون روند مذاکرات وین را پیگیری خواهند کرد.

  • انتهای پیام/