شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#نتایج#فرهاد مجیدی

حسین فرزامی: الهلال از حذف ایرانی ها جشن گرفت

مددی با اجازه رؤسایش مجیدی را می کوبد ولی دستش دیگر رو شده است/ فرهاد وارد بازی دوسر باخت نشود/استقلال عوض این ۵سال را درآورد

مدیر اسبق استقلال گفت: فرهاد مجیدی به جای سرشاخ شدن با امثال احمد مددی باید نتایج خوب استقلال را مانند خاری در چشم دشمنان استقلال فرو کند.

مددی با اجازه رؤسایش مجیدی را می کوبد ولی دستش دیگر رو شده است/ فرهاد وارد بازی دوسر باخت نشود/استقلال عوض این ۵سال را درآورد
خبرورزشی -

پس از برد ۳ بر ۲ استقلال مقابل مس رفسنجان این تیم با فاصله سه امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول باقی ماند.

حسین فرزامی بازیکن و مدیر سال های دور باشگاه استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره تنش به وجود آمده بین سرمربی استقلال و مدیرعامل قبلی این تیم، همچنین نتایج استقلال تا اینجا اظهاراتی را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال استقلال خبر دارید؟

شکرخدا تیم پس از اینکه چندسالی بود نیم فصل اول بدی را تجربه می کرد امسال عوض همه سال های گذشته را درآورده و در بالای جدول یکه تازی می کند. جای خوشحالی است که تیم در آرامش و با نتایج خوب به راهش را ادامه می‌دهد. به نظرم آرامش موجود در باشگاه و تیم، دلیل اصلی این اتفاقات است.

شنیدید صحبت های فرهاد مجیدی در نشست خبری با واکنش تند مدیرعامل پیشین استقلال مواجه شده است؟

بله! آقای مددی هر حرفی می‌زند که حرف خودش نیست. از جای دیگری به او می گویند که او هم آن را تکرار می‌کند. مثل دورانی که باورش نمی شد مدیرعامل استقلال شود ولی با کمک رفقایش در وزارت ورزش به این سمت رسید. حالا هم از وزارت ورزش اجازه می گیرد و بعد فرهاد مجیدی را می کوبد. متاسفانه این قبیل افراد در رسانه ها هم گروهی را دارند که برایشان آتشبازی به راه می‌اندازند و اصطلاحاً شلوغ کاری می کنند. ولی دست شما برای همه استقلالی ها رو شده است.

به نظر شما سرمربی استقلال باید نسبت به صحبت های مددی چه واکنشی داشته باشد؟

فرهاد مجیدی باید از هرگونه سر و صدا و تنشی دوری کند. او باید با آرامشی که مدیرعامل فعلی استقلال در باشگاه ایجاد کرده نهایت امتیاز و نتایج خوب را بگیرد و در عوض شرایط خوب تیمش را مثل خاری به چشم دشمنانش فرو کند. اینکه استقلال و فرهاد مجیدی وارد بازی امسال مددی شوند بازی دو سر باخت است.

حذف استقلال از گردونه رقابت های آسیایی چه ضربه ای به فوتبال ایران میزند؟

ای کاش این ضربه سال ها پیش زده می شد. ای کاش مدیران فدراسیون در گذشته به جای ماست مالی کردن مشکلات، اوضاع باشگاهی در کشور را رو به راه می کردند. کاش چنین شرایطی نداشتیم تا دشمن شاد نشویم. شک ندارم باشگاه هایی مثل الهلال از حذف استقلال و پرسپولیس جشن گرفته اند. آنها که هر ساله با سد محکم این دو تیم مواجه می شدند حالا به راحتی راهی دور پایانی می‌شوند. حالا وقت آن رسیده مدیرانی که اینچنین فوتبال ایران را دشمن شاد کردند در پیشگاه ملت پاسخگو باشند و درباره اشتباهات شان اعتراف کنند. کمترین کار مسئولان ارشد ورزش و مسئولان کشوری این است که با متخلفان داخلی برخورد کنند.