شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین#نخست وزیر

در منامه اتفاق افتاد؛

دیدار سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین با ولیعهد این کشور

دیدار سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین با ولیعهد این کشور

خبرگزاری رسمی بحرین از دیدار ولیعهد و نخست وزیر این کشور با سفیر رژیم صهیونیستی و رایزنی با او درباره تقویت همکاری های مشترک بین دو طرف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، «ایتان نائیه» سفر رژیم صهیونیستی در بحرین امروز یکشنبه با «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولیعهد و نخست وزیر بحرین در منامه دیدار کرد.

ولیعهد بحرین در این دیدار که با حضور «سلمان بن خلیفه آل خلیفه» وزیر دارایی و اقتصاد ملی بحرین و در قصر الرفاع منامه برگزار شد، تعیین سفیر رژیم صهیونیستی به این مقام را به او تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سفیر این رژیم در انجام مأموریت خود در راستای توسعه همکاری‌های مشترک و تقویت پایه‌های صلح، توسعه و ثبات در منطقه و جهان موفق عمل کند.

خبرگزاری بحرین افزود دو طرف در این دیدار درباره مسائل مشترک و تازه‌ترین تحولات منطقه‌ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است این دیدار در حالی انجام شد که «خالد یوسف الجلاهمه» سفیر بحرین در تل‌آویو نیز در ماه آگوست وارد اراضی اشغالی شده بود. رژیم صهیونیستی و بحرین اواسط سپتامبر ۲۰۲۰، توافق‌نامه‌ای را در واشنگتن برای عادی سازی روابط امضا کردند.