شهرخبر

بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق سیل زده جنوب کشور

فرمانده کل سپاه در بازدید سرزده از مناطق سیل زده میناب،چابهار و کنارک ، از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت ها در امداد رسانی به هموطنان سیل زده قرار گرفت .

اعتمادآنلاین|

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز یکشنبه (19 دی ماه) در بازدید سرزده از مناطق سیل زده میناب،چابهار و کنارک ، از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت ها در امداد رسانی به هموطنان سیل زده قرار گرفت .

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ فرمانده کل سپاه در جریان این بازدید  با تقدیر از اقدامات نیروی دریایی سپاه ، سپاه های استانی ، بسیج و گروه های جهادی در یاری رساندن به هموطنان، بر تداوم کمک رسانی تا عادی شدن کامل اوضاع تاکید کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز ضروریات خانه‌های سیل زدگان بسیج می‌شود، گفت: سپاه همراه و همیار مردم است و تا رفع کامل خسارت های سیل در کنار مردم سیل زده خواهد ایستاد و تا بهبود شرایط و رفع مشکلات ناشی از سیل، این مناطق را ترک نخواهد کرد.

وی افزود: با بارش‌های مجدد  امکان دارد مردم دوباره دچار مشکلاتی بشوند ؛ شب‌ها سرد است قرارگاه های تشکیل شده سپاه با فراهم نمودن وسایل گرمایشی  کمک کنند تا مردم اذیت نشوند و شرایط رو به بهبودی و آرامش برود.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: در عین حال بایستی شرایط را برای یک زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و فعلا به فضل الهی امدادرسانی جریان دارد و همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد(ع)، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ، گروه‌های جهادی ، ارتش و سایر نهادها  در حال خدمت‌رسانی هستند .

وی تصریح کرد: إن‌شاءالله به سرعت دولت محترم اعتباراتی را که باید برای بازسازی ، بهسازی و ساخت خانه‌های جدید، تخصیص دهد و دستگاه‌های مختلف  مشارکت کنند ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  نیز همه امکانات مان را برای مشارکت در ساختن خانه‌های جدید یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه‌شان دچار آسیب شده، بسیج می کند.

فرمانده کل سپاه در ادامه ابراز داشت: مردم عزیز اصلأ نگران نباشند ما تا آخر پای این مردم نجیب می ایستیم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به ماقبل و بهتر از قبل برگردد و این مهم نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها است.

در ادامه این بازدید سردار تنگسیری گفت:به  مهندسی نیروی دریایی سپاه ابلاغ شد اقدامات لازم برای بهسازی و تعمیر برخی منازل که در سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شدند را از همین امروز آغاز نمایند ؛ تجهیزات و ماشین آلات سنگین مهندسی به منطقه می آیند و اقدامات لازم برای کمک رسانی به مردم تا رفع مشکلات تداوم خواهد داشت.