شهر خبر

نماینده مقاومت در پارلمان لبنان:

هدف دشمنان تغییر رویکرد مقاومتی لبنان است

هدف دشمنان تغییر رویکرد مقاومتی لبنان است

«حسن عزالدین» ضمن تأکید بر ضرورت ائتلاف حزب الله با متحدان برای حضور قدرتمند در کارزار انتخاباتی، هدف دشمنان از سرمایه گذاری بر روی نتایج انتخابات را تغییر رویکرد مقاومتی لبنان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، «حسن عزالدین» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، بر ضرورت حضور آگاهانه و مبتنی بر درک و شعور و اتخاذ رویکرد صحیح در انتخابات تأکید کرد و افزود: اگر در جریان انتخابات با هم پیمانان خود متحد نباشیم و برای مدیریت این کارزار دست به دست هم ندهیم، نتیجه آن به نفع آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی خواهد بود.

عزالدین که در مراسم دومین سالگرد بزرگداشت فرماندهان شهید، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در شهرک «معرکه» در جنوب بیروت سخنرانی می‌کرد، افزود: حزب الله و جنبش امل در یک ائتلاف سیاسی و انتخاباتی قرار دارند و این ائتلاف، عرصه عملگرایی شیعی را که به نفع وطن کار می‌کند، حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی تلاش می‌کنند با سو استفاده از وضع موجود در لبنان ما را تحت فشار قرار دهند. آنها بر روی نتایج انتخابات سرمایه گذاری کرده‌اند و تصور می‌کنند می‌توانند از این راه، معادله فعلی پارلمان و به تبع آن رویکرد عربی، ملّی و مقاومتی لبنان را تغییر دهند و به اقتدار و توان بازدارندگی مقاومت در مقابل دشمن و جنایت‌ها و تجاوزگری‌های آن ضربه بزنند. به شهادت رسیدن بزرگانی مانند حاج قاسم سلیمانی، حاج عماد مغنیه، سید عباس موسوی، شیخ راغب حرب و سایر فرماندهان شهید نیز در راستای تلاش‌های دشمنان برای تغییر این معادله و رویکرد قرار دارد.