شهر خبر

مراسم بزرگداشت سردار شهید کاظمی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد


مراسم بزرگداشت سردار شهید کاظمی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد

همایش بزرگداشت سردار شهید احمد کاظمی، شهدای عرفه و فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه صبح امروز (یکشنبه ۱۹ دی) با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و خانواده شهید کاظمی در ستاد این نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، همایش بزرگداشت سردار شهید احمد کاظمی، شهدای عرفه و فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه صبح امروز (یکشنبه 19 دی) با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و خانواده شهید کاظمی در ستاد این نیرو برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون به بیان سخنانی در خصوص مجاهدت در راه خدا و... پرداخت.

همچنین در این مراسم که سردار نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار کرمی فرمانده یگان ویژه ناجا، سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نزسا و سردار عراقی جانشین سابق نزسا حضور داشتند، گروه‌های فرهنگی و هنری به اجرای برنامه پرداختند.

گفتنی است؛ سردار احمد کاظمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده نیروی زمینی سپاه بود که نوزدهم دی ماه 16 سال پیش در یک سانحه هوایی در نزدیکی ارومیه همراه با جمعی از فرماندهان این نیرو به شهادت رسید.

انتهای پیام/