شهر خبر

برگزاری ششمین دوره مسابقات «السابقون» در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)

برگزاری ششمین دوره مسابقات «السابقون» در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)

ثبت نام در این دوره از مسابقات قرآن تا ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند بامراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش قرآن به نشانی Quran.abنسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین دوره مسابقات قرآن «السابقون» ویژه کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و خانواده‌های آنها همزمان با ایام دهه فجر به میزبانی مرکز آموزش قرآن کریم این آستان مقدس برگزار می‌شود.

مسابقات السابقون معتز آقایی، مدیر مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات «السابقون» ویژه کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و خانواده‌های آنها، گفت: ثبت نام در این دوره از مسابقات قرآن از امروز، ۱۸ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش قرآن به نشانی Quran.abdulazim.com نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته حفظ، قرائت و مفاهیم در مقطع سنی خردسالان تا اول ابتدایی، زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد، افزود: رشته مفاهیم چهارشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری به‌صورت مجازی و از طریق سایت مرکز آموزش قرآن برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به اینکه سایر آزمون‌ها پنجشنبه، ۲۱ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: آزمون رشته ترتیل‌خوانی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و فضای برگزاری آزمون به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید. همچنین آزمون رشته حفظ به‌صورت حضوری خواهد بود و پس از پایان ثبت‌نام برنامه‌ریزی در مورد شیوه حضوری حفاظ انجام خواهد شد.

آقایی گفت: متسابقان روند برگزاری مسابقات را تا روز برگزاری می‌توانند از طریق آدرس @mosabeghat۶ در پیام‌رسان ایتا دنبال کنند. همچنین ارسال کلیپ در رشته صحیح‌خوانی سوره حمد و قرائت نماز از طریق آدرس @ReyQuran در پیام‌رسان ایتا ممکن خواهد بود.

یادآور می‌شود، با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، چگونگی برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.