شهر خبر

المیادین اعلام کرد؛

سرکرده ارشد مزدوران اماراتی در استان شبوه یمن کشته شد

سرکرده ارشد مزدوران اماراتی در استان شبوه یمن کشته شد

انقلابیون یمن با یک فروند موشک بالستیک نشست نیروهای وابسته به امارات را در اطراف شهر بیحان هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن یک سرکرده وابسته به امارات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین اعلام کرد که «مجدی الردفانی» فرمانده تیپ سوم عمالقه وابسته به امارات در منطقه بیحان استان شبوه یمن کشته شده است. طبق اعلام این شبکه، این فرمانده در حملات موشکی کشته شده است.

شبکه الخبر الیمنی نیز تاکید کرد که انقلابیون یمن با یک فروند موشک بالستیک نشست نیروهای وابسته به امارات را در اطراف شهر بیحان هدف قرار دادند که به دنبال این حمله، مجدی الردفانی به همراه شماری از همراهانش کشته و ده‌ها تن نیز زخمی شدند.

علاوه بر این، نیروهای وابسته به صنعا با شلیک یک موشک دیگر به منطقه بیحان باعث کشته و زخمی شدن بیش از ٨٠ تن از نیروهای وابسته به امارات شدند.

پیش از این نیز نشستی که عزیز العتیقی فرمانده محور عملیاتی عتق، حمدی شکری فرمانده تیپ دوم نیروهای وابسته به امارات، صالح لقصم الحارثی فرمانده تیپ ۱۶۳ پیاده نظام و مبارک الحارثی فرمانده عملیات محور بیحان در آن حضور داشتند هدف موشک بالستیک قرار گرفت و ۱۲ نفر کشته شدند.