شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#قیمت#بازاری#بدون#خریدار#فروشنده#محصولات

بازاری بدون خریدار و فروشنده / قیمت محصولات سایپا

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که بیشتر محصولات سایپا امروز ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ با رشد یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند.

خودرو بازاری بدون خریدار و فروشنده / قیمت محصولات سایپا

رشد قیمت محصولات ساپیا در بازار امروز در حالی ثبت شد که ایران خودوریی ها امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. از سوی دیگر نرخ دلار نیز امروز نوسان رو به پایین داشت و این امر موجب شد تا این تصور در بازار به وجود آید که خودرو امروز یا بدون تغییر قیمت گذاری شود یا شکل کاهشی به خود گیرد. روندی که خلاف جهت آن سایپایی ها در بازار قیمت گذاری شدند.

خبری از فروشنده و خریدار در بازار خودرو نیست

از سوی دیگر قیمت محصولات سایپا امروز در شرایطی افزایش یک میلیونی در بازار را ثبت کرد که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند.تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زد است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان از ثبات قیمت در بازار سایپایی ها دارد، بطوریکه امروز خانواده کوییک با رشد یک میلیون تومانی قیمت در بازار قیمت گذاری شدند و قیمت «کوییک معمولی» در بازار به ۱۹۸ میلیون تومان رسید و «کوییکR» نیز ۲۰۳ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «ساینا» امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

 خانواده تیبا نیز امروز رشد یک میلیونی در بازار داشتند و با این شرایط «تیبا ۲ معمولی» در بازار ۱۸۵ میلیون قیمت خورد و «تیبا صندوقدار» نیز در بازار بدون تغییر ۱۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت-خودرو-سایپا

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت ۳۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

 

منبع: اقتصاد نیوز