شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#وزارت ورزش#وریا غفوری

حمله آتشین وریا غفوری به وزارت ورزش ؛ کاپیتان استقلال دوباره به سیم آخر زد + سند

وریا غفوری : فوتبال ما آماتور است که سعی می‌ کنیم به آن سر و شکل حرفه‌ ای بدهیم ؛ دست‌ های پشت پرده است که نمی‌ خواهد استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند ؛ امیدوارم آن هایی که خودشان را به خواب زده‌ اند و همیشه ماست مالی می‌ کردند ، بیدار شوند


  • وریا غفوری ، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت : فوتبال ما آماتور است که سعی می‌ کنیم به آن سر و شکل حرفه‌ ای بدهیم. دست‌ های پشت پرده است که نمی‌ خواهد استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند. امیدوارم آن هایی که خودشان را به خواب زده‌ اند و همیشه ماست مالی می‌ کردند ، بیدار شوند.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    وریا غفوری که پس از رهایی از مصدومیت توانست در بازی مقابل مس رفسنجان به میدان برود و در پیروزی ۳ بر ۲ تیمش حضور داشت، گفت:

    خدا را شکر پس از هفت مسابقه توانستم شرایط مسابقه را پیدا کنم. خیلی فرصت آماده‌سازی نداشتم، اما بازهم خوب بود و توانستم صحیح و سالم از زمین بیرون بیایم. با این حال مهم‌ترین مسئله خروج تیم با سه امتیاز بود.

    وی درباره رضایت هواداران از شرایط استقلال و ادامه صدرنشینی این تیم، خاطرنشان کرد:

    قطعاً همینطور است و وقتی تیم صدر جدول است، رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و تیم اعتماد به نفس بهتری می‌گیرد. در نیم فصل دوم تیم قوی‌تری خواهیم بود و این روند را ادامه خواهیم داد.

    مدافع استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی گفته تا زمانی که وریا غفوری جام را بالای سر نبرده هیچ چیز تمام نشده است، اظهار داشت:

    همه برای یک هدف می‌جنگیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تیم و هواداران ما این لیاقت را دارند که یک جام داشته باشند. در این مدت خیلی به تیم ما ظلم شد و حذف از لیگ قهرمانان آسیا هم آخرین ضربه‌ای بود که بازیکنان و هواداران استقلال خوردند.

    غفوری ادامه داد:

    این یک فاجعه ملی است و اصلاً نمی‌توان هیچ‌گونه آن را توجیه کرد. دستگاه‌های عریض و طویل‌شان نمی‌توانند به وضعیت فوتبال سر و سامان بدهند و آدم‌های سیاسی را می‌بینیم که تا دل‌تان بخواهد در مسائل ورزشی دخالت می‌کنند، اما یک نفر جوابگو نیست. نه مجلس پاسخ می‌دهد و نه وزارت ورزش و مدیرانی که بودند، جوابگو هستند. همه پشت مسائل مختلف پنهان می‌شوند و هیچ‌کس مسئولیت را قبول نمی‌کند. در این چند روز یک عذرخواهی ساده از زبان کسی شنیده‌اید؟

    وی در خصوص اینکه پس از این اتفاق آیا از انگیزه بازیکنان هم کم می‌شود یا نه، گفت:

    هر باشگاهی تلاش می‌کند در بالاترین سطح باشد و وقتی این شانس را بگیرد، قطعاً لطمه می‌بیند. با این حال تیم ما برای جام داخلی انگیزه دارد و این دلیل نمی‌شود، اما این واقعاً ضربه بزرگی به فوتبال ما بود.

    مدافع استقلال درباره اینکه با این شرایط فوتبال ایران به سمت آماتوری می‌رود، اظهار داشت:

    اگر مصاحبه بازیکنان و مربیان را شنیده باشید، مشخص می‌شود فوتبال آماتور است که سعی می‌کنیم به آن سر و شکل حرفه‌ای بدهیم. با این رویه نمی‌توانستیم موفق شویم و این اتفاق از یک طرف فاجعه است و از طرف دیگر امیدوارم آنهایی که خودشان را به خواب زده‌اند و همیشه ماست مالی می‌کردند، بیدار شوند.

    غفوری در واکنش به این موضوع که می‌تواند واضح‌تر صحبت کند، گفت:

    خیلی مشخص است. بالاترین نهاد ورزشی، وزارت ورزش و بالاترین شخص هم وزیر ورزش است. شما مصاحبه‌ها را ببینید که بارها [سلطانی‌فر] صحبت از خصوصی‌سازی کرده و گفته تا انتهای امسال دو تیم خصوصی می‌شوند، اما این اتفاق رخ نداده است. این دست‌های پشت پرده است که نمی‌خواهد استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند و می‌خواهند یک فوتبال بی‌شخصیت و محتاج را ببینند که همیشه ناتوان است و گدایی کند و کاسه چه کنم چه کنم دستش بگیرد تا از این طرف و آن طرف قطره‌ای پول بیاید. می‌خواهند فوتبال همیشه بدهکار و ورشکسته باشد. این مشخص است و دست‌های پشت پرده همان‌هایی هستند که نمی‌گذارند فوتبال به اهالی ورزش سپرده شود.