شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نفت#بازیکنان

بازیکنان نفت مسجدسلیمان را در رختکن کتک زدند

در پایان بازی نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ بیست و یکم اتفاق عجیبی رخ داد 

وقتی بعد از پایان بازی نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که با پیروزی 2 بر صفر آبادانی ها همراه شد، بازیکنان نفت مسجدسلیمان به رختکن رفتند، اتفاق عجیبی برای شان رخ داد.

به گزارش طرفداری، بعد از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل نفت آبادان، همین که فراز کمالوند به کنفرانس خبری رفت، عده ای از بوقچی های نفت مسجدسلیمان که در تمامی سفرهای این تیم همراه آنها هستند و خودشان را به ورزشگاه محل بازی و هتل محل اردو می رسانند، به رختکن هجوم بردند و با استفاده از غیبت فراز کمالوند شروع به تنبیه بازیکنان نفت کردند و برخی شاگردان کمالوند را کتک زدند.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان در واکنش به این رفتار، اعلام کرده اند امنیت جانی ندارند و دیگر حاضر نیستند برای شرکت در تمرین به مسجدسلیمان بروند.

برخی بوقچی های نفت مسجدسلیمان فصل گذشته هم سه چهار بازیکن تیم که در خوابگاه می ماندند را کتک زده بودند. زمان مربیگری محمود فکری وقتی نفت مسجدسلیمان به ذوب آهن باخت، بوقچی ها به هوای این که برخی بازیکنان تیم با مجتبی حسینی که قبلا سرمربی آنها بود پشت پرده توافق کرده باشند، به سه چهار بازیکن حمله کردند و آنها را کتک زدند و باعث فرار آنها از مسجدسلیمان شدند.