شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#دربی#گادوین#منشا،#یاد#پنالتی#انداخت!

گادوین منشا، استقلال را یاد پنالتی دربی انداخت!

گادوین منشا که سابقه بازی برای استقلال را دارد، امروز با پیراهن مس رفسنجان از روی نقطه پنالتی به استقلال گل زد

گادوین منشا مقابل استقلال گلزنی کرد.

به گزارش طرفداری، تیم های استقلال و مس رفسنجان از ساعت 17 امروز به مصاف هم رفتند و در حالی که بازی با نتیجه 1 بر 0 با پنالتی کوین یامگا به سود آبی ها بود، مس رفسنجان صاحب پنالتی شد و منشا این ضربه را گل کرد.

این پنالتی داغ دل استقلالی ها را تازه کرد. در دربی معروف و پیش از پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی که هنوز هم سوژه کری خوانی هواداران تیم رقیب است، گادوین منشا اصرار داشت ضربه پنالتی را او بزند. اما از آنجایی که منشا نیم فصل قبل بازیکن پرسپولیس بود و علیرضا بیرانوند با مدل پنالتی زدن او آشنایی داشت، مهدی رحمتی، کاپیتان وقت استقلال از دروازه بیرون آمد و اجازه نداد گادوین منشا پشت ضربه پنالتی بایستد.

گادوین منشا آن فصل تا پایان بازی ها با حسرت از آن ضربه پنالتی یاد می کرد و مدعی بود اگر اجازه می دادند او در دربی پنالتی بزند، مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی می شد و استقلال آن بازی را می برد.

حالا منشا با پیراهن مس رفسنجان مقابل استقلال پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق به گلزنی شد. البته پنالتی اش را چندان هم خوب نزد و اگر سیدحسین حسنی یک گام به جلو بر نمی داشت و روی خط دروازه به سمت راست خودش شیرجه می رفت، شانس زیادی برای مهار این پنالتی داشت.

بازی دو تیم با نتیجه مساوی 1 بر 1 در جریان است و هر دو تیم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شدند و هر دو پنالتی زن هم خارجی هستند.