شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#این#تیم#شعبه#دوم

این تیم شعبه دوم استقلال شد ؟

بهرام امیری: تیم ما شعبه دوم استقلال نیست!

بهرام امیری

با حضور رضا عنایتی روی نیمکت هوادار و ورود بهرام امیری تحت عنوان مدیرعامل، جمع استقلالی‌ها در این باشگاه جمع شده است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیمی که در ابتدای فصل کاندیدای اول سقوط به لیگ آزادگان بود، حالا نتایج به مراتب امیدوارکننده‌ای گرفته و در جدول رده‌بندی بالاتر از تیم‌هایی است که در قیاس با هوادار، هزینه بیشتر کرده و مهره‌های شناخته‌شده‌تری نیز دارند. بهرام امیری سرپرست و معاون اسبق باشگاه استقلال که حالا تحت عنوان مدیرعامل سکان مدیریت هوادار را برعهده دارد، در گفتگو با خبرورزشی قاطعانه تأکید می‌کند که این باشگاه هویت مستقل داشته و نباید آن را به چشم شعبه دوم استقلال نگریست!

شعبه دوم؟

بهرام امیری گفت:

فیفا مرتب تأکید می‌کند که باید به بخش خصوصی در فوتبال احترام گذاشت و هوادار هم یک باشگاه متعلق به بخش خصوصی است. فوتبال ایران باید به سمت خصوصی سازی واقعی هدایت شود. باید با صراحت بگویم من و آقای عنایتی استقلالی هستیم و به استقلالی بودن خودمان هم افتخار می‌کنیم ولی باشگاه هواداران هویت مستقل دارد و شعبه دوم استقلال نیست.

یاری گرفتن از استقلال

بهرام امیری گفت:

تا چند روز قبل فرهاد مجیدی در اندیشه تقویت استقلال برای دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا بود ولی حالا با توجه به این اتفاق تلخی که رخ داده، باید منتظر بمانیم و ببینیم سیاست نقل و انتقالاتی سرمربی و مدیرعامل محترم باشگاه استقلال عوض می‌شود؟ اگر فرهاد مجیدی به هر دلیلی در مهلت نقل و انتقالات زمستانی نفراتی را از پازل تاکتیکی خود کنار بگذارد و رضا عنایتی هم این نفرات را بخواهد و مشکل بودجه نداشته باشیم، خوشحال می‌شویم در نیم فصل از استقلال بازیکن بگیریم.

حذف از لیگ قهرمانان

بهرام امیری گفت:

یک سری مسائل و زیرساخت‌های بسیار مهم وجود دارند که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا روی آنها حساس هستند ولی ما متأسفانه در فوتبال خودمان نسبت به آن بی‌تفاوت بودیم و حالا می‌بینیم که نمایندگان کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شوند. یک واقعیت بسیار مهم وجود دارد و آن، لزوم کنار آمدن با شرایطی است که تدوین شده است. خودمان را گول نزنیم و همه چیز را گردن کنفدراسیون نیندازیم. وقتی علاوه بر تیم‌های ایرانی، باشگاه‌های استرالیایی، ژاپنی، کره‌ای و حتی نمایندگان امارات، قطر و عربستان نیز کنار گذاشته می‌شوند یعنی اینکه کسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا با ما دشمنی نداشته و باید مشکلات ساختاری و مدیریتی مان را درست کنیم.