شهر خبر

مخالفت مورینیو با بازگشت رونالدو به منچستریونایتد در سال ۲۰۱۸


مخالفت مورینیو با بازگشت رونالدو به منچستریونایتد در سال 2018

یک رسانه انگلیسی مدعی شد که شیاطین سرخ تابستان سال ۲۰۱۸ می‌توانستند ستاره سابق خود را به خدمت بگیرند اما سرمربی وقت این تیم مانع رخ دادن این اتفاق است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد، تابستان سال 2021 پس از 12 سال دوری از شیاطین سرخ دوباره به این باشگاه برگشت اما این اتفاق طبق ادعای جیم وایت خبرنگار سایت تاک‌اسپورت انگلیس می‌توانست سه سال زودتر رخ دهد یعنی همان سال که کریس تصمیم گرفت رئال مادرید را پس از 9 فصل حضور در سانتیاگو برنابئو ترک کند. طبق گفته وایت، اگر مورینیو مخالفت نمی‌کرد، رونالدو  پس از ترک رئال مادرید ممکن بود به تئاتر رؤیاها برگردد اما هموطنش با بازگشت او مخالفت کرد.

جیم وایت با افشای جزئیاتی اختصاصی از دوران 16 ساله مدیریت اد وودوارد به عنوان نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد و دو سال و نیم آن مقارن با حضور مورینیو روی نیمکت شیاطین سرخ بود، گفت: در سال‌های اخیر بحث‌های بسیار زیادی درباره بازگشت رونالدو به منچستریونایتد وجود داشت. این اتفاق می‌توانست زمانی که کار او در رئال مادرید تمام شد رخ دهد، زمانی که هنوز در اوج بود. این اتفاق اما امکان پذیر نبود چون ژوزه مورینیو در آن زمان اعلام کرد که اولویت‌های دیگری دارد.

انتهای پیام/