شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#بازار سرمایه#شاخص بورس

شاخص بورس ۷۵۱ واحد افت کرد


شاخص بورس 751 واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۷۵۱ واحدی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 982میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 716میلیارد تومان در بیش از 368هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 751واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 362هزار و 344واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی نوری شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، بانک ملت و بانک صادرات ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 380میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 433میلیارد تومان در 163هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 28واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 374واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های اعتباری ملل، پلیمر آریا ساسول و توسعه سامانه نرم افزاری نگین بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/