به گزارش برنا، علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران، درباره انتخاب دوباره حسین ثوری به عنوان رییس چهار سال آینده بوکس در جمع خبرنگارن گفت: انتخاب از میان ثوری و حسینی یکی سخت‌ترین اتفاقات زندگی‌ام بود و باید انتخابی می‌کردم که سخت بود. به کربلا رفتم و برگشتم بعد رای دادم.  هر دو این عزیزان از خانواده بوکس هستند، اما اگر ثوری می‌خواهد شرایط بهتر باشد باید تغییراتی ایجاد کند که شرایط بهتر شود.

وی افزود: همه خانواده بوکس باید در کنار همدیگر باشند. ثوری باید بداند که با چه شرایطی دوباره رئیس فدراسیون شد و این دوره مهمتر از چهار سال اول ریاست او است. آرزو دارم خواسته‌های خانواده بوکس و تیم ملی را برآورده کند و دعا می‌کنم شعارهای او عملی شود.

استکی در پاسخ به ادعای روح‌الله حسینی مبنی بر شفاف نبودن انتخابات عنوان کرد: این موضوع را تایید نمی‌کنم چون شرایط مساوی هم نبود و فضا به سمت حسینی بود. به نظرم تبلیغات فضای مجازی و خواسته‌های حسینی فضا را به سمت اون چرخانده بود و شرایط حتی مساوی هم نبود، اما خب رقابت بود و یک نفر باید پیروز می‌شد.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره وعده مجدد ثوری برای راه اندازی بوکس بانوان بیان کرد: بوکس بانوان دست ما نیست. هرکس بخواهد کاری کند بسیار سخت است. در مورد مسئله بعدی هم خانه‌ بوکس است که حداقل صد میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد. ابتدا باید به فکر تیم ملی باشیم و اگر پولی بود به فکر خانه بوکس باشیم.

استکی در پایان خاطر نشان کرد: خواسته‌های ما زیاد است و تیم نیاز به تیم پزشکی و فیزیوتراپی دارد که باید حمایت شود. ما حتی دیگر نمی‌توانیم از رستوران غذا بگیریم و باید حتما دکتر تغذیه داشته باشیم. مسائل مهم اینها هستند که اگر نباشد موفق نمی‌شویم.

انتهای پیام//