به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیدغلامرضا کاظمی‌دینان با اعلام تشکیل دپارتمان‌های پنجگانه این باشگاه، بیان کرد: با برگزاری جلسات متعدد از سوی هیئت موسس و همچنین گفت‌وگو و مشورت با استادان و صاحب‌نظران، در راستای دستیابی به اهداف این باشگاه که با انگیزه ارتقای سطح دانش و بینش عمومی و اعتلای آموزش علم مدیریت ارتباطات تشکیل شده است،ایجادپنج دپارتمان تخصصی برای این باشگاه در دستور کار قرار گرفت.

ارتباطات یونسکو_ایران

او افزود: دپارتمان امور صنفی و رفاهی، دپارتمان امور بین‌الملل، دپارتمان علم و فناوری، دپارتمان اجرایی و هماهنگی و دپارتمان کسب و کار، دپارتمان‌های پنجگانه باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو- ایران را تشکیل خواهند داد.

رئیس‌کل باشگاه اضافه کرد:موضوع اصلی فعالیت «باشگاه‌مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران» براساس آخرین تعاریفی که از «مدیریت ارتباطات» در محافل دانشگاهی و علمیصورت گرفته است، متناسب با اهداف تعریف شده، در حوزه رسانه، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی خواهد بود. بر همین اساسبرای اولین گام «روابط‌عمومی» به عنوان محور اصلی فعالیت‌های دپارتمان‌های پنجگانه باشگاه انتخاب شده است.

کاظمی دینان با اشاره به حمایت معنوی این باشگاه از نهمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی بیان کرد: باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در راستای عمل به نقش خود در مسیر ارتقای سطح دانش و آموزش از این کنفرانس حمایت کرده و به این ترتیب تمامی شرکت‌کنندگان در این کنفرانس عضو باشگاه شده و گواهینامه‌ای به آنها اعطا خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان برای حضور در نهمین کنفراس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی و همچنین ارائه مقاله می‌توانند با شماره02188356732تماس بگیرند.

انتهای پیام//