شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی#رئیس جمهور

معاون امورمجلس رئیس جمهور: سفر‌های استانی دولتمردان حل مشکلات را سرعت می‌بخشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دستاورد‌های سفر‌های استانی دولتمردان از ابعاد مختلف فراوان است، گفت: سفر‌های استانی دولتمردان می‌تواند حل مشکلات را تسریع بخشد.
خبرگزاری میزان- سید محمد حسینی در همایش «رفسنجان شناسی» که در تالار خیام این شهر برگزار شد، گفت: دستاورد‌های سفر‌های استانی دولتمردان از ابعاد مختلف فراوان است و می‌تواند زمینه حل مشکلات را تسریع بخشد.

حسینی در ادامه همچنین با تشریح ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان، سابقه فرهنگی و انقلابی مردم این دیار را در دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز دفاع مقدس بیان و تاکید کرد: رفسنجان به طلای سبز معروف است و روحیه انقلابی و ولایتمداری مردم آن نیز زبانزد است؛ این دیار به قم ثانی و فاتحان اروند شهرت دارند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور بیان کرد: شخصیت‌هایی مانند آیت الله خزعلی، آیت الله طاهری خرم‌آبادی، شهید بهشتی و آیت الله مشکینی و امام خامنه‌ای در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی به این منطقه می‌آمدند و در سخنرانی برای مردم و ایجاد روحیه انقلابی بسیار موثر بودند.

وی با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در دوران طلبگی در رفسنجان خاطرنشان کرد: رفسنجان در دفاع مقدس درخشید، یاران حاج قاسم فرمانده گردان‌های ۴۱۲،۴۱۰، و ۴۱۸ و غواصان لشکر ثاراالله وشهدایی مانند محمدی پور، امینی، میرافضلی نمونه‌ها و جلوه‌هایی از فرهنگ ایثار نزد مردم خداجو و مقاوم این شهرستان است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور همچنین با اشاره به شهرت و کیفیت پسته رفسنجان و جایگاه جهانی آن گفت: از این ظرفیت‌های اقتصادی باید در توسعه منطقه به کار گرفت.

وی به وجود منطقه ویژه اقتصادی، مرکز نفت، دانشگاه‌های مختلف ملی، پیام نور و آزاد اسلامی و نیز حوزه‌های علمیه متعدد در رفسنجان اشاره و بیان‌کرد: این مراکز علمی – فرهنگی نقش مهمی در تربیت و پرورش نیرو‌های نخبه و علمی دارند.

حسینی در مورد ظرفیت‌های حوزه گردشگری را در این شهرستان گفت: ضرورت دارد که همه این بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.
 
معاون امور مجلس رئیس جمهور بیان کرد: دستاوردهای سفرهای استانی دولتمردان از ابعاد مختلف فراوان است و می تواند زمینه حل مشکلات را تسریع بخشد.
 
  • دشمنان انقلاب حتی از نام و تصویر شهید سلیمانی هراس دارند
  •  
    انتهای پیام/