شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#بغداد

فرماندهی عملیات بغداد:

عملیات تروریستی یک عامل انتحاری داعش در شمال «بغداد» خنثی شد

عملیات تروریستی یک عامل انتحاری داعش در شمال «بغداد» خنثی شد

فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد: یک عامل انتحاری که بمب به خود بسته بود قصد انجام عملیات تروریستی در شمال بغداد را داشت که توسط نیروهای امنیتی به هلاکت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، فرماندهی عملیات بغداد از خنثی سازی یک عملیات تروریستی در شمال این شهر خبر داد. فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که هدف از عملیات تروریستی مذکور هدف قرار دادن شمال بغداد بوده است.

بر اساس این گزارش، در بیانیه فرماندهی عملیات بغداد آمده است: یک عامل انتحاری که بمب به خود بسته بود قصد انجام عملیات تروریستی در شمال بغداد را داشت که توسط نیروهای امنیتی به هلاکت رسید.

روز پنجشنبه گذشته نیز افراد مسلح ناشناس به خانه «احمد عبدالمطلب عبدالرزاق» از فرماندهان تیپ ۴۵ حشد شعبی در بغداد یورش بردند. افراد مسلح ناشناس که با هدف ترور این فرمانده حشد شعبی و خانواده اش به منزل آنها یورش بردند، تمامی افراد حاضر در خانه را به گلوله بستند.

شاهدان عینی اعلام کردند که احمد عبدالمطلب هدف اصابت چندین گلوله در نقاط مختلف بدنش قرار گرفته است و هم اکنون در بیمارستان به سر می‌برد. این درحالی است که ۵ تن از اعضای خانواده این فرمانده حشد شعبی به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از اصابت گلوله‌ها به شهادت رسیدند.