شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصفهان#جواب#شهر اصفهان

اسیدپاشی به ۷ نفر در شاهین شهر اصفهان / مرد اسیدپاش از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنیده بود!

بعد از عملیات ویژه پلیسی مرد ۴۵ ساله که مرتکب اسید پاشی شده بود توسط عوامل انتظامی شهرستان دستگیر و با دستور دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه بازداشت شد.

اسیدپاشی به ۷ نفر در شاهین شهر اصفهان / مرد اسیدپاش از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنیده بود!

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتطامی اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری مردی که به هفت شهروند بدلیل اختلاف بر سر مساله احساسی اسید پاشیده بود، خبر داد.

سرهنگ علی صادقی شامگاه جمعه با اعلام این خبر افزود: این حادثه روز سه‌شنبه ۱۴ دی به مرکز فرماندهی عملیات پلیس ۱۱۰ گزارش شد که در این واقعه فردی به علت مساله احساس و جواب رد شنیدن از دختر مورد علاقه خود درشاهین شهر اقدام به خودسوزی با اسید کرده بود و با دخالت شهروندان رو به رو شد.

وی اظهار داشت: این فرد به هفت نفر از کسانی که قصد نجات وی را داشتند اسید پاشیده است که چهار نفر از آنها آسیب سطحی دیده و سه نفر نیز دچار سوختگی شده و به بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان قرار دادن این پرونده در دستور کار پلیس، افزود: بعد از عملیات ویژه پلیسی مرد ۴۵ ساله که مرتکب اسید پاشی شده بود توسط عوامل انتظامی شهرستان دستگیر و با دستور دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه بازداشت شد.

به گزارش ایرنا ، شاهین شهر در فاصله ٢٠ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.