شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ایران
گفت‌وگو|

یک مقام ارشد نظامی: آمریکا یک قدم تهدیدآمیز بردارد پاسخی کوبنده دریافت می‌کند

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه آمریکا یک قدم تهدیدآمیز بردارد پاسخی کوبنده دریافت می‌کند، گفت: ایران در ساخت محصولات دفاعی مدرن به بلوغ رسیده است.
سرتیپ در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، قدرت دفاعی را وزنه مهم ایجاد بازدارندگی برای کشور برشمرد و گفت: با بهره‌مندی از گنجینه تجربیات دفاع مقدس و رهنمود‌های ، طی چهار دهه اخیر، موفقیت‌های خوبی در حوزه نظامی و تولید محصولات دفاعی با فناوری روز دنیا، کسب کردیم.
 
جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل با اشاره به قدرت دفاعی امروز کشور، با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و تلاش نیرو‌های جوان و متخصص کشور، بر ساخت محصولات دفاعی کاملاً بومی در نیرو‌های مسلح تأکید و اضافه کرد: صنعت دفاعی، این قدرت را به عنوان حصاری بازدارنده برای کشور ایجاد کرده است.
 
گلفام با بیان اینکه قدرت دفاعی و امنیتی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران برای آمریکا که برای خود در جهان، برتری قائل است به اثبات رسیده است، تصریح کرد: چندین بار طعم این اقتدار را چشیده است.
 
جانشین معاونت فرهنگی و تلایغات دفاعی ستاد کل خطاب به دولت‌مردان آمریکا، با اشاره به بلوغ ایران در ساخت محصولات دفاعی مدرن، با تأکید بر اینکه آمریکا یک قدم تهدیدآمیز نظامی علیه ایران بردارد، پاسخی کوبنده دریافت می‌کند، اظهار داشت: خود با این واقعیت آشناست.
 
  • انتهای پیام/