به گزارش برنا؛ یحیی گل محمدی در ابتدای صحبت های خود در این نشست در مورد حضور در مشهد گفت: روزهای خوب زیادی در این شهر داشتم و حضور دوباره‌ام در مشهد جای خوشحالی دارد. هواداران پرسپولیسی در مشهد استقبال گرمی از ما داشتند که جای تشکر دارد. 

وی در خصوص بازی برابر پدیده تاکید کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. از نظر جدولی خیلی مهم است که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. باید 90 دقیقه پرفشار را پشت سر بگذاریم. فوتبالی که در چند هفته اخیر تیم پدیده انجام داده، فوتبال خوبی بوده و با برنامه پیش رفته‌ است. پدیده در انتقال به حمله خیلی سرعت خوبی دارد و باید مراقب باشیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پدیده با توجه به شرایطی که دارد، انتحاری بازی می‌کند. آنها دنبال امتیاز از این بازی هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند و با خیال آسوده‌تری بازی می‌کنند. بازی آسانی نداریم و این مساله را به بازیکنانم گفته‌ام. 

گل محمدی در مورد حذف تیمش از آسیا تصریح کرد: برای ما که گروهی پرتلاش هستیم، زحمت کشیدیم و خودمان را به عنوان تیم اول ایران و سید یک آسیا به لیگ قهرمانان رساندیم و دو فینال آسیا را پشت سر گذاشتیم، واقعاً شوکه کننده بود. پذیرش این مساله برای من خیلی سخت است. 

وی ادامه داد: این یک افتضاح تاریخی برای فوتبال ماست. 10 روز وقت داده‌اند برای استیناف، اما بعید می‌دانم این رأی تغییر کند. در این 10 روز امیدوار باشیم که رأی عوض شود، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، انگیزه زیادی از بازیکنان و فوتبال ایران که تلاش می‌کنند قهرمان شوند و مراحل بالاتر را طی کنند، کم می‌شود.

انتهای پیام//