شهر خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد:

حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس ضربه مهلکی به فوتبال ایران بود

حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس ضربه مهلکی به فوتبال ایران بود

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: کنار گذاشتن استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ضربه مهلکی به فوتبال ایران بود.

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان گفت: این اتفاق ضربه بدی به فوتبال ما زد. هواداران و تیم از این مشکلی که به وجود آمد بسیار ناراحت هستند اما باید بپذیریم که منتظر چنین اتفاقی بودیم. چندین سال است که کنفدراسیون آسیا به ما هشدار داده بود اما ما تا اتفاقی برایمان نیفتد دست به کار نمی‌شویم.

وی تاکید کرد: حالا باید آقایانی که مدعی بودند و چند وقت پیش با صراحت تمام می‌گفتند که مشکل حل شده است و استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان حضور دارند بیایند و جواب مردم را بدهند که چرا به هواداران دو تیم دروغ گفته اند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: مشخص بود که به دلیل نداشتن استانداردهای لازم، AFC ما را کنار خواهد گذاشت اما اینکه آقایان اصرار داشتند این اتفاق رخ نخواهد داد برای همه جالب بود. ما با داشتن این همه سرمایه نتوانستیم امکاناتی را به وجود بیاوریم که سرخابی‌ها حذف نشوند. فکر می‌کنم زمان آن رسیده که دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند تا شاید این مشکلات حل شود. زمان آن فرارسیده که دولت، استقلال و پرسپولیس را رها کرده و اجازه دهد عاشقان این دو تیم دست به کار شده و شرایطی را به وجود بیاورند که سرخابی‌ها از این گردابی که در آن در حال غرق شدن هستند نجات پیدا کنند.

وی در مورد حضور سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان گفت: این دو تیم امکانات خوبی دارند که توانسته اند مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورند و امیدوارم بتوانند نماینده‌های شایسته ای برای فوتبال ایران باشند.

فرزامی در مورد دیدار روز شنبه استقلال برابر مس رفسنجان گفت: با این وضعیتی که پیش آمده فکر می‌کنم آبی‌ها از لحاظ روحی دچار مشکل شده باشند. آنها امیدوار بودند که بتوانند در لیگ قهرمانان خوش بدرخشند اما حذف آنها به طور حتم تا مدتها از لحاظ روحی آنان را دچار مشکل خواهد کرد. مجیدی باید تلاش کند تا شرایط روحی بازیکنانش را آماده دیدار برابر مس کند. مس هم می‌خواهد از تهران دست پر خارج گردد. بنابراین لازم است بازیکنان استقلال تمرکزشان را بر روی این بازی بگذارند تا بتوانند با پیروزی در این دیدار و تداوم صدرنشینی شhن تا حدودی دل هوادارانشان را بعد از این اتفاق تلخ، شاد کنند.