شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

آنچلوتی: احترامی را که من برای پدرم قائل بودم پسرم برای من قائل نیست/ سبایوس حق داشت ناراحت باشد


آنچلوتی: احترامی را که من برای پدرم قائل بودم پسرم برای من قائل نیست/ سبایوس حق داشت ناراحت باشد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی مردانش مقابل والنسیا در هفته بیستم لالیگا درباره مسائل مختلف از جمله جنجال اخیر دنی سبایوس صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان والنسیا خواهد بود و امروز آخرین جلسه تمرینی خود را قبل از این بازی انجام داد. پس از تمرینات کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها در نشست خبری حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران درباره مسائل مختلف تیم پایتخت اسپانیا پاسخ داد و اول از همه درباره ماجرای ناراحتی هافبک تیمش دنی سبایوس شفاف‌سازی کرد. سبایوس به دلیل اینکه در بازی قبلی رئال مادرید مقابل تیم آلکویانو در مرحله یک شانزدهم نهایی دیر به میدان رفت (دقیقه 86) و تنها چند دقیقه فرصت بازی داشت ناراضی به نظر می‌رسید و با رفتارش هم این موضوع را علنی کرد.

آنچلوتی در این مورد گفت: هر اتفاقی که رخ دهد یک بازیکن باید انگیزه‌اش برای بازی کردن را حفظ کند. من می‌خواستم به او فرصت بیشتری برای بازی کردن بدهم، اما به خودش هم گفتم با توجه به اینکه حریف را خیلی خوب نمی‌شناسد و بازی در زمین آن کمی سخت است، امکان دارد برایش مشکلاتی به وجود آید. وقتی به یک بازیکن پنج دقیقه فرصت بازی می‌دهید او انتظار بیشتری دارد. من دیدم که سبایوس ناراحت است و به او گفتم که حق دارد ناراحت باشد و اینکه شاید انتظار داشت زمان بیشتری در زمین بازی حضور داشته باشد. با این حال همه چیز رو به راه است، چون او می‌داند که چقدر مورد اعتماد من است.

 

کارلتو درباره مصدومانی که تیمش در این فصل داشته است هم اظهار داشت: ما این موضوع را به خوبی مدیریت کرده‌ایم. مصدومیت‌های عضلانی بازیکنان در دو سه ماه اخیر زیاد بوده است، اما با توجه به تقویم بسیار فشرده مسابقات، این آمار طبیعی است. در هر صورت ما از وضعیت تیم راضی هستیم. من هنوز از وضعیت مصدومان‌مان اطلاع کامل ندارم. چیزی که می‌دانم این است که برای این بازی ماریانو، یوویچ و کارواخال را در اختیار نداریم. کارواخال ممکن است در سوپرجام بتواند برای ما بازی کند. در مورد ماریانو و بیل روند ریکاوری‌شان تا چند روز آینده مشخص خواهد کرد که آیا آنها می‌توانند ما را در سوپرجام همراهی کنند یا نه.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره برنامه‌های تیمش برای خرید یا فروش بازیکن در بازار ژانویه هم تأکید کرد: همانطور که قبلاً هم گفتم، ما درباره این موضوع حرفی نزده‌ایم. اگر بازیکنی بخواهد برود، می‌‌تواند این موضوع را اعلام کند، اما من فکر می‌کنم که همه بازیکنان ما راضی هستند، پس حرفی نمی‌ماند.

آنچلوتی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا قبول دارد میزان احترامی که بازیکنان برای سرمربیان خود قائل هستند به نسبت نسل‌های گذشته کمتر شده است، تأکید کرد: این یک مسئله ورزشی نیست، بلکه یک موضوع اجتماعی است. رابطه بازیکنان با مربیان در هر نسل فرق می‌کند. مثلاً احترامی را که من برای پدرم قائل بودم، پسرم برای من قائل نیست، همین‌طور در مورد معلمان‌مان. نسل فعلی، نسلی است که برای بزرگترها احترام کمتری قائل است.

رئال مادرید به مصاف تیمی می‌رود که از ابتدای فصل تاکنون بیشترین تعداد خطا را داشته است. سرمربی کهکشانی‌ها در این باره هم گفت: برای ارزیابی این آمارها باید خیلی چیزها را در نظر گرفت. هر تیمی سبک بازی خاص خودش را دارد. پس پرخطا بودن بازی والنسیا هم خیلی مهم نیست.

رئال مادرید در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا میهمان الچه شد. کارلتو راجع به قرعه تیمش که امروز مشخص شد هم گفت: نباید به خاطر این قرعه آسوده خاطر باشیم. جام حذفی برای همه تیم‌ها بسیار مهم است. ما برای آن بازی به خوبی خودمان را آماده خواهیم کرد، چون می‌دانیم که یک بازی سخت خارج از خانه خواهد بود. می‌توانم بگویم که نه قرعه بدی نصیب‌مان شد و نه یک قرعه خوب.

انتهای پیام/